jongen in vrouwenkleding

  • 15 December 2014
  • 12 reacties
  • 5772 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ben je jongen van 18 ik ben er achter gekomen dat ik het fijn vind om vrouwenkleding te dragen zoals een jurk of lingerie (strings/bh) babydoll jurkje of andere vrouwelijke kleding. maar dat kan ook alleen maar als niemand thuis is want wil niet graag dat iemand het komt te weten. innergeval nog niet. ik word er soms ook erg opgewonden van. maar ik heb nog niet het gevoel dat ik homo ben volgens mij ben ik gewoon herto. maar ik ben hier nog wel erg onzeker over dus wil graag niet een grof antwoord.
maar wat vinden jullie er van ?
en doet iemand dat van jullie ook ?
en wat zou ik met deze sexlust doen ?
en is dit raar als ik dit doe ?
tegen wie zou ik dit kunnen vertellen/delen ?

12 reacties

ik ben jongen en loop ook graag in jurken op hakken met veel makeup en ik houd eigenlijk van alle meidendingen maar ik durf het niet te zeggen
Ik draag ook hemdjes bh mailot rokjes jurkjes
hoi beste mensen,

ik heb hetzelfde probleem, ik ben twaalf jaar en pak jurken en rokjes uit mijn moeders kast, maar alles is te groot. En ik vind het raar als ik naar de winkel ga om zelf kleren te kopen, wat moet ik doen? plss help me

gr Dries
Hi,
Je hoeft niet per se Homo te zijn als je graag in meisjes kleding loopt !
Ik ken ook Homo's die zich gewoon kleden.
Als je het fijn vind moet je het gewoon doen !
xx
ewa, 

Niet zo druk om maken joh! Misschien is het een tijdelijk iets, ik ben ook gwn een keer een week als een cothic verkleed geweest op vakantie. Het was super leuk maar daarna wilde ik wel terug, misschien heb jij dat ook. Probeer het is gewoon misschien kun je een week lang op vakantie en dan helemaal verkleden als vrouw? Het werkt super goed en dan kun je mooi kijken wat je leuk vind.

Het betekend helemaal niet dat je trans of homo bent!

Kijk gewoon en zie daarna!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

gr Ano:)
hallo ben je jongen van 18 ik ben er achter gekomen dat ik het fijn vind om vrouwenkleding te dragen zoals een jurk of lingerie (strings/bh) babydoll jurkje of andere vrouwelijke kleding. maar dat kan ook alleen maar als niemand thuis is want wil niet graag dat iemand het komt te weten innergeval nog niet. zou het stiekem in mijn gedachten heel veel aan willen doen.  ik word er soms ook erg opgewonden van en haal dan van alles in mijn hoofd. maar ik heb nog niet het gevoel dat ik homo ben volgens mij ben ik gewoon herto. maar ik ben hier nog wel erg onzeker over dus wil graag niet een grof antwoord.

maar wat vinden jullie er van ?
en doet iemand dat van jullie ook ?
en wat zou ik met deze sexlust doen ?
en is dit raar als ik dit doe ?
kan ik op deze manier sex hebben?
zou een meisje het leuk of erg vinden als ik dat doe?
met wie zou ik het kunnen delen/vertellen ? me ouders innergeval niet !
zouden mensen het accepteren ?

hoop snel antwoord te krijgen
maar stel dat jij mijn vriendin was zou je dat leuk vinden als ik dat zou doen en dan samen met jou op die manier sex had 
p.s hoe oud ben je 
kan ik met jou prive over verder praten ?
maar wat vinden jullie er van ?er zijn meerdere jongens die dat fijner vinden dus geen probleem!
en doet iemand dat van jullie ook ?euhm ik ben een meisje , maar draag wel liever jongens kleren haha.
en wat zou ik met deze sexlust doen ?je niet zoveel zorgen maken , jij bent gwn zo , klaar.
en is dit raar als ik dit doe ?nee vind ik niet!
kan ik op deze manier sex hebben?tuurlijk
zou een meisje het leuk of erg vinden als ik dat doe?in een relatie ofwat? want dan zou ik t niet weten ;)
met wie zou ik het kunnen delen/vertellen ? me ouders innergeval niet ! een meisje waar je super goed me bevriend bent en je goed vertrouwd, ik zou geen jongen t als eerst vertellen , hij zo er eerder dom over doen dan meisjes, enweet er zeker van dat ze t niet dorverteld enz.
zouden mensen het accepteren ?er zijn wel een sommige mensen die er moeilijk over doen , maar als je zo bent bent je een leuk persoon vind ik ! , meesal vinden meisjes t ook niet zo erg en zijn meestal wel snel bevriend met zo iemand als jou , jongens doen er ook meestal moeilijker over , maar sommige niet!

xxxx
Oke,
1.ik vind dat vrij normaal ik ben er niet tegen
2.ik doe het niet maar mijn vriend die in duitland woont wel en die heeft gwn een vriendin
3.met dat sexlust eigenlijk dat moet je zelf weten wat jij lekkerder vindt
4. Dat is helemaal niet raar
5. Ik zou het wel aan iemand vertellen bijv. Je beste vriend/vriendin maar uit eindelijk komen je ouder erachter niet meteen maar wel
🙂
hallo ben je jongen van 18 ik ben er achter gekomen dat ik het fijn vind om vrouwenkleding te dragen zoals een jurk of lingerie (strings/bh) babydoll jurkje of andere vrouwelijke kleding. maar dat kan ook alleen maar als niemand thuis is want wil niet graag dat iemand het komt te weten innergeval nog niet. zou het stiekem in mijn gedachten heel veel aan willen doen.  ik word er soms ook erg opgewonden van en haal dan van alles in mijn hoofd. maar ik heb nog niet het gevoel dat ik homo ben volgens mij ben ik gewoon herto. maar ik ben hier nog wel erg onzeker over dus wil graag niet een grof antwoord.

maar wat vinden jullie er van ?
en doet iemand dat van jullie ook ?
en wat zou ik met deze sexlust doen ?
en is dit raar als ik dit doe ?
kan ik op deze manier sex hebben?
zou een meisje het leuk of erg vinden als ik dat doe?
met wie zou ik het kunnen delen/vertellen ? me ouders innergeval niet !
zouden mensen het accepteren ?

hoop snel antwoord te krijgen
maar meiske 13 ik zeg dat juist niet lever tegen me ouder alles eerder dan dat maar heb je ook nog antwoorden voor de rest van mijn vragen ?
Ten eerste dat is helemaal niet raar!!!
En ik denk al dat ik al weet wrm je dat doet ik ken ook zo iemand dus ik vertel:
Ik weet niet hoe zo iemand heet ben de naan kwijt
maar dat is zo iemand die bijv.een jongen is en zich beter in meisjes lichaam voelt Maar dan hoef je geen homo te zijn dan kan je gwn met een meisje zijn
en je moet het gwn tegen je ouders vertellen heel rustig en kalm
succes alvast 😉

Reageer