Jongen als best friend

  • 3 February 2019
  • 9 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die een jongen als best friend hebben, zonder relatie. Of zijn er jongens die een meid als best friend hebben? Ik heb namelijk een jongen als best friend en er zijn best veel roddels over ons. Dus vroeg ik me af, is het nou echt zo uitzonderlijk en apart of is het gwn iets waar snel over geroddeld wordt?
Av bedankt!

9 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heb ik ook, doen ze altijd stom over, dat we een stel moeten zijn enz, maar das nie waar

hey,
mijn beste vriend is ook een jongen, dus volgens mij is dat niet zo heel gek.
Over ons wordt ook ontzettend veel geroddeld, maar ja wij weten wel beter.

Hij is homo, maar nog niet uit de kast. Dus mensen gaan snel denken dat we een relatie hebben.
Doe gewoon lekker waar jij je goed bij voelt. Als jij het goed kan vinden met een jongen, dan kan dat toch gewoon? Er zijn niet bepaal regels voor een vriendschap ofzo.

Xxjee
Ik heb wat meer zelfvertrouwen en trek me er wat minder van aan wetende dat andere ook een best friend van het andere geslacht hebben.
Bedankt voor jullie reacties en ervaringen ermee!
Nee het is heel normaal ik heb een beste vriend en mensen praten daar ook best veel over en hij voelt gewoon aan als mijn grote broer en laat ze maar praten jij en je best friend weten beter toch?
Hoi @Nien

ik heb een beste vriendin waar mensen van denken dat wij een stelletje zijn en wat bella zeg heb ik ook op school
hoi Nien

Mijn beste vriend is ook een jongen. iedereen vind dat wij een stel moeten zijn. maar dat zijn wij echt niet. het maakt niks uit wie je beste vriend(in) is. zolang jij het goed met die gene kan vinden.

groetjes
bella
ik had een meisje als goede vriend op de middelbare. Dus kan prima lijkt mij.
Beste Nien

het is heel normaal dat een meisje een best vriend heeft zonder relatie.
andes om is het ook normaal.
je kan zelfs meerdere best vrienden hebben dat is heel gewoon.

hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes annoniempo
Nee ik ken wel meerdere jongens die een meisje als best friend hebben en andersom zal dat ook wel zijn. Niets raars aan toch?

Groet, FLB

Reageer