Jongen 13 nooit een vriendin gehad...

  • 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii ik heb nog nooit een vriendin gehad en ik ben wel hetero enzo. Ik denk dat ik niet sociaal ben ofzo want ik heb ook maar 1 vriend. Ik baal hier erg van en voel me erg eenzaam..

6 reacties

hoi,

dat je 13 bent en geen vriendin heb is niet erg. er is geen grens om je eerste relatie te beginnen, daarom zou ik het rustig aan doen, je kan bijvoorbeeld wel meer met meiden om proberen te gaan en zo ervoor zorgen dat je misschien iemand ontmoet
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Je hoeft je geen zorgen te maken dat je nog geen vriendin hebt gevonden. Dat komt vanzelf wel. Ik ben nu 18 en heb sinds half jaar nu me eerste relatie (vriendin) dus heb geduld. Ik heb een nicht die is nu 29 en heeft vorig jaar iemand pas ontmoet.

Bij sommige duurt het langer dan bij de andere voordat je iemand tegen komt van wie je echt houdt. Maar je komt op een dag wel iemand tegen, je moet alleen rustig afwachten.

^
Future
Op zich is het niet zo vreemd dat je momenteel geen vriendin hebt.
Veel mensen hebben dat rond die leeftijd nog niet.
Een relevanter "probleem" zouden misschien je vrienden kunnen zijn.
App eens wat mensen, kletts eens met wat anderen en nodig mensen eens uit om iets te doen.
Dat is misschien wat handiger.
Komt nog wel. Maak er nu niet te veel zorgen om.
Ik ben gewoon niet sociaal en weet gewoon niet hoe ik vrienden moet maken
Je zou vrienden kunnen maken door in de pauze bij mensen te zitten die je nog niet zo goed kent. Ik weet niet of je vriend bij jou op school zit, maar anders kan je samen met hem nieuwe vrienden maken. Je zou ook met groepsopdrachten in de les vrienden kunnen maken. Vraag naar interesses van anderen en vertel een beetje over jezelf. Misschien zit er bij jou op school wel iemand die altijd alleen is. Ga er bij zitten en begin een gesprek. Ik hoop dat deze tips je kunnen helpen!

Groetjes

Reageer