jaloezie op een ander meisje..

• 27 juni 2014
  • 7 reacties
  • 205 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Halloo! Ik vind al een paar weken een jongen echt super leuk. We praten vaak op whatsapp.. het was gewoon super! Ik stond bijna op het punt om hem mee uit te vragen.. maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van..

We zijn namelijk deze week 4 dagen naar parijs geweest met school en die jongen die ik leuk vind ging de hele tijd met 1 meisje om. Praatte de hele tijd met haar, omhelsde haar zelfs en liep elke keer door Parijs met haar.. daar praatte hij helemaal niet tegen mij en niks.. en nu we weer in Nederland zijn praat ik nogsteeds wel met hem op whatsapp maar hij antwoord super droog! Ik ben bang dat hij dat meisje leuk vind ..

Ik weet niet wat ik moet doen! 😮 ik wil niét opgeven op hem! Please help x

7 reacties

denk dus dat Parijs er bij hem voor gezorgt heeft dat hij dat andere meisje dus leuker vind..
je kan het hem miss is vragen wat hij voor je voelt. maar als hij droog blijft praten na bijv een weekje kun je het denk beter vergeten 😳
Hij doet gelukkig nu al weer wat minder droog, maar ik ben nogsteeds wel bang dat hij dat ander meisje leuk vind. Hij weet niet dat ik hem leuk vind en k wil hem zo graag mee uit vragen maar... dit maakt het alleen maar moeilijker..
Misschien kan je een keer aan hem vragen of hij dat andere meisje leuk vindt
zoals ik al zei; je kan het hem miss is vragen wat hij voor je voelt.
zoals ik al zei; je kan het hem miss is vragen wat hij voor je voelt.

wat Giogamer97 zegt lijkt mij (sorry) geen goed idee. hiermee kan je laten blijken dat je haar leuk vind... ik zou hem gewoon mee uitvragen om iets leuks te gaan doen samen. je komt er dan vanzelf achter of er meer in zit. Probeer vooral niet te laten merken dat je twijfels hebt of hij een ander iemand leuk vind. 

Succes

Matthijs
Dankjewel matthijs! Je hebt gelijk 😉
Vraag hem gewoon eens uit!
Dan merk je van zelf wel of hij dat andere meisje leuk vind.

Succes!
Groetjes, Hulpjongen

Reageer