Vraag

issues


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik heb een probleem met mijn vriend hij is al 6 x vreemd gegaan maar ik geef om hem dus kan ik hem niet zo makkelijk laten gaan ik ben te makkelijk qua kansen geven dus doet hij het elke keer weer opnieuw ik weet niet wat ik moet doen help me asjeblieft?

18 reacties

Hoi!
Als ik jou was, zou ik het uit maken met hem. Je wilt toch geen vriend die zo vaak vreemdgaat? Je kan beter iemand anders vinden.
Groetjes, flowingroses
Hoi!

Je vriend is al zes keer vreemdgegaan. Ik vind persoonlijk dat hij na de eerste keren hieruit had moeten leren, en trouw aan jou had moeten blijven. Je hebt gevoelens voor hem, dus het is moeilijk hem te laten gaan, maar in een relatie blijven waar één van de partners niet trouw is, is niet gezond.

Hoe reageert hij als hij is vreemdgegaan? Heb je het gevoel dat hij er spijt van heeft?

Hij moet begrijpen dat, als je een relatie hebt, je trouw moet zijn. Soms gebeurt het dat een partner vreemd gaat, en is dat eerder een ongelukje, maar zes keer vind ik teveel.

Het gaat niet makkelijk zijn, maar ik vind dat je hem moet laten gaan. Eerst een goed gesprek met hem hebben kan nuttig zijn voor jullie beiden, zodat jullie de relatie vredevol kunnen afsluiten. Het is belangrijk dat hij inziet dat hij moet werken aan zijn trouwheid.

Groetjes
x
hij is heel goed in acteren heb ik het idee vorige keer huilde hij en zei dat hij me niet kwijt wou alleen weet ik niet of het nou gemeend was of niet
Hij wil je niet kwijt, maar moet begrijpen dat hij jou moet verdienen. Als hij jou bedriegt, verdient hij jou niet.
Mensen verdienen een tweede kans, soms een derde, zolang zij maar ervoor werken.
Niet om conclusies te trekken, maar als hij zes maal een ander kiest, dan lijkt hij zichzelf niet te willen verbeteren.

"weet ik niet of het nou gemeens was of niet"
Nouja, als hij er spijt van zou hebben, dan zou hij na de eerste keer dat gezegd hebben en ermee zijn gestopt.
Je kunt niet echt "per ongeluk" vreemdgaan.
nee ik snap dat je niet perongeluk vreemd kunt gaan maar heb een groot vermoeden dat hij gebruik maakt van het feit dat mijn kansen ontelbaar zijn..
Hey
Ik de k at dot een keus is die je zelf moet maken

Het volgende dat ik ga zeggen klinkt mis heel d
Ik zeg niet fat je iets moet doen ik tel alleen maar vragen

Word je er geljkkig van om steeds weg te kijken? Niet te wille weten wat je vriend allemaal doet? Zodat je maar bij hem kan zijn? Hem steeds maar weer vergeven?

Als dat zo is dan moet je het accepteren en verder met hem gaan

Als dag niet zo is dan is het mis versta dog om het uit te maken ASAP
Als je te lang wacht word t steeds moeilijker

Bijde keuzes zijn kut
Maar jik moet ke dat net iets mi der is

Maar kijk wel vooruitals je de kt dat je er uiteindelijk aan o derdoor zal gaan is t mis versta dog om het te beeindige.

Peace
Sportfreak
Als je het gevoel hebt dat hij jouw vergevingsgezindheid misbruikt, denk ik niet dat deze relatie jou gelukkig kan maken. De kans is groot dat hij je zal blijven pijn doen.
@1000DIVERGENT11
Ik snap wat je bedoeld en bdn het er ook mee eens
Maar ze moet er wel zelf okk achter staan snap je?
Vandaar de vragen
@Sportfreak, ze moet er inderdaad zelf achterstaan. Goed dat je vragen stelt.
nej tuurlijk word ik daar niet gelukkig van maar er is nog een klein beetje hoop in me en dat houd me tegen om zeg maar te gaan, ik voel me zeg maar een beetje verplicht om met hem mee te gaan zodat ik weet dat hij niks met anderen doet..
Je houdt van hem. Dat maakt het een lastige beslissing.
Je voelt je verplicht met hem een relatie te hebben, zodat hij niets met anderen doet. Bezorgt dat jou veel stress?
nou het is niet dat ik me verplicht voel zodat hij niks met anderen doet want als we niks zouden hebben laat ik hem gaan al zou hij iedere dag een ander doen so be it maar het lijkt mij dat als je een relatie hebt niks met een ander doet toch?
Als je een relatie hebt, mag je op een vriendschappelijke manier omgaan met jongens en meisjes, maar verder gaan dan vriendschap met anderen kan niet. Als hij voor een relatie met jou kiest, is het met jou. Hij kan met vrienden en vriendinnen omgaan, maar hij mag met hen geen dingen doen die je met iemand doet waar je een relatie mee hebt.
daarom maar ben van mezelf al heel onzeker en dan denk ik zovan als ik ni ben wat je verwacht van iemand ga dan..
Hey
Je laat hier nu wel duidelijk merken dat je het niet leuk. Ind
Ik denk ook dat jr weinig hoop hebt op verbetering.

Je verheeft hem nu tot een soort van god. De vraag is is hij dat wel of sterker nog erdiend hij dat wel?

Een nog betere vraag ia. Verdien jij dit? ( het antwoord daarop is waarscheinlijk nee)

Ik denk eerlijk gezegd ok niet dat dot goed is voor jou.

Je houd van hem dat snap ik
Maar is dat ook echt wederzijds?

Je zegt zelf dat als jij niet bent wat hik verwacht dat ie dan moet gaan
Is hij wel wat jij van hem verwacht dan?

Nogmaals ik zeg niet dat je het uit moet maken als je daar zelf helemaal niet achter staat
Ik moet wel ewrlijk zeggen dat het me geen heel gek/slecht plan lijkt

Peace
Sportfreak
Kan je dit eens heel duidelijk met hem bespreken? Een gesprek waarin je je zorgen uit die je hier hebt neergeschreven?

Reageer