Vraag

Is zij ook op mij? (miss willen meisjes invullen. Die weten het wat beter)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zat ik de gymles en toen ik van plek wisselde met mijn team zij een vriendin van mijn crush. Hier komt je crush aan. Mijn vraag is. Hoe merk je dat een meisje op jouw is?

10 reacties

Meestal gaan meiden blozen of giechelen als je langs loopt of
Meiden smelten bij alles wat hun crush doet. Al is het maar een glimlach, dan gaan ze helemaal giechelen enz.
Als ze rood worden wanneer je gedicht bij je in de buurt komt
( Gebeurd bij mij )
Ps ben een meisje
Hoii,
Vaak als ik een jongen leuk vind ga ik niet blozen ofz. Af en toe begin ik wel een beetje te lachen. Je zou een reactie uit kunnen lokken, door iets langer naar haar te kijken en kijken of ze terug blijft kijk, nou schrik ik meestal van mn crush als jij dat doet dus dan draai ik mn hoofd weg. Mr je zou het kunnen testen.

Veel suc6

Xx
glimlachen, soms giechelen, blozen en ik ga vaak aan m'n haar zitten.. xD (ben meisje)
Als ik jou was zou ik gwn een x contact met der zoeken desnoods via app dan merk je vanzelf wel of ze je leuk vindt of niet (ipv met hoe ze reageert) ik vindt het (als meisje zijnde) altijd wel leuk als een jongen het initiatief neemt om een gesprek met mij te starte
hoi misschien helpt het om naar dezen site te kijken
Badge
She wants the D
Hey ik heb een MEGA crush op iemand en wat ik erg aan mezelf merk is dat ik meer let op mijn lichaam, stijl enzo. Ook heb ik vaak dat ik ga staren. Let daar maar eens op. Met haar haar spelen is ook zo’n ding.
Hey ,
Bij mij is het zo dat ik dan echt kut tegen de jongen ga doen omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik op hem verliefd ben.
Ik wens je veel geluk als je de moed hebt kan je haar meschien eens daarop aanspreken.
Veel geluk & groetjes x

Reageer