Vraag

Is hij verliefd?

  • 17 November 2018
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
ik vindt een jongen heel erg leuk zoals de meeste van jullie al weten..
maar nu volgt hij me en geef hij likes op mijn foto's en bekijk mijn insta verhaal telkens... Betekend dit dat hij me leuk vindt ?volgens vriendinnen keek hij me aan terwijl hij tegen zijn vrienden zat te praten

6 reacties

Oh en ik ben wat vergeten te zeggen!
Hij ging een keer naar mijn lokaal toe waar ik stond te wachten tot dat de leraren kwamen maar hij moest helemaal niet naar het lokaal hij ging er net zo lang staan met zijn vrienden totdat ik naar binnen ging in het lokaal,En vrijdag zat hij met z'n tas te prutsen bij de fietstalling totdat ik er aan kwam en tijdens dat hij met z'n tas zat te prutsen keek hij me vol aan volgensmij...
Hoi

Die jongen lijkt zeker interesse in je te tonen. Misschien zou je, als hij in de buurt is, kunnen proberen om hem aan te spreken. Zo'n gezellig gesprek kan jullie nog wat dichter bij elkaar brengen. Je zou hem ook een berichtje kunnen sturen, bv. met de vraag of hij een fijne week heeft gehad. Misschien kan je ook interesse in hem tonen door op Instagram zijn posts te liken.

Groetjes
Kenshin
ja ik had zijn foto's geliket en ik had hem een insta dm gestuurd of hij ook op de school zit waar ik zit (wist ik allang) maar dan had ik iedergeval al een gesprekje gemaakt...
Alleen liket hij nu mijn nieuwe insta foto's niet meer en bekijkt mijn insta verhaal ook niet meer voor 2 dagen dat betekend toch niet gelijk dat hij geen interesses meer heeft toch?
Dat hij even je posts niet bekijkt, hoeft niet per se te betekenen dat hij interesse in jou verloren is. Misschien heeft hij het even druk.

Jullie hebben via Instagram al een gesprekje gehad. Heel goed 🙂 Denk je dat je hem ook op school durft aanspreken voor een gesprekje?
Ik heb sowieso al een goeie reden om met hem te gaan praten hij is morgen jarig dus ik ga hem feliciteren al vindt ik dat al wel een beetje spannend... Om dat het toch wel in het échte'is en dan kan alles fout gaan
Hem feliciteren is een goed plan. Hij zal dat vast aardig vinden. Er kan altijd 'wat fout gaan', maar de kans dat dit goed gaat lijkt me groter 🙂

Reageer