Vraag

Is hij nou verliefd of niet?

  • 23 March 2019
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hy allemaal ik zit echt dag en nacht na te denken over deze vraag maar ok ik ben er klaar mee ik ga het gewoon vragen...

Een jongen in mijn Klas (hij is niet per se populair ofzo) doet best gemeen/irritant tegen me. Hij roddelt tegen zijn vrienden over mij hoe het team verloren heeft door MIJ. (het komt denk ik ook omdat hij heel onzeker is) Dat ik super slecht ben in gym. En dat ik gewoon slecht in alles ben enzo. (Vooral met gym). Hij vernedert me ook. En ik ben serieus het enige meisje waar hij iets gemener tegen doet. En hij negeert me ook vaker dan bij andere meisjes. TERWIJL IK NOOIT IETS FOUT HEB GEDAAN! Ik begon te twijfelen en ging op internet op zoek naar signalen van jongens die verliefd op je zijn. En bijna alles klopte...Ik ben ook een beetje verliefd op hem geworden. En ik weet t ook niet zeker. Maar stel dat hij verliefd op mij is? Is hij me dan wel waard? En wat moet ik tegen die stomme opmerkingen doen?

Een wanhopig iemand...

1 reactie

Hey!

Goh, ik vind het toch een beetje raar dat als hij verliefd op je is, dat hij dan zo rot doet.
Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar ik zou hem jou dan toch precies niet waard vinden...
Je kunt natuurlijk wel tegen hem zeggen dat hij ermee moet kappen, en als hij wat aardiger doet hem vragen of hij verliefd op je is.
Als hij niets stopt met zo'n opmerkingen te maken kun je het vertellen aan jouw mentor, want dan begint het wel op pestgedrag te lijken.
Je kunt ook beginnen met samen met enkele andere vriend(inn)en tegen hem te zeggen dat het echt niet meer oké is hoe hij doet.

Je bent er klaar mee en gaat het gewoon vragen. Doen zou ik zeggen! Als het dag en nacht in je hoofd maalt betert het niet en maak jij je alleen maar zorgen, en het gewoon vragen is de stoerste, doch effectiefste weg.

Groetjes
Lot

Reageer