Vraag

Is hij gay? want ik vind hem leuk.

  • 29 May 2020
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben de laatste tijd erg met een vriend van me aan het praten van school en hij is super aardig enz dus ik was voor het eerst eig via app aan het praten en toen kwam het onderwerp relaties op en toen had k hem in vertrouwen genomen om voor hem uit de kast de komen als bi (hij was de eerste die het weet) en toen vroeg k gewoon zo van en jij? En toen antwoordde hij ik weet het niet want k vind meiden leuk maar sommige jongens super knap (hij heeft ook fanaccounts aangemaakt voor een jongen) en k vind hem opzich wel leuk nu gaan we dus binnenkort afspreken om te gamen. Maar hoe weet ik nou of hij straight is of niet want hij zegt ik vind meiden leuk enz maar jongens ook knap t is ook zo'n blunder als k zeg dat ik hem leuk vind want we zijn gwn maten. Help!


7 reacties

Vraag aan hem wat zijn geaardheid is. Voorbeeld:

Wat is jou geaardheid? Hetero, Bi of Gay. Onder welke vind je jezelf het meest passen?

 

Stel deze vraag

Veel succes! En ik wil wel ff weten hoe het is afgelopen!

Vraag aan hem wat zijn geaardheid is. Voorbeeld:

Wat is jou geaardheid? Hetero, Bi of Gay. Onder welke vind je jezelf het meest passen?

 

Stel deze vraag

Veel succes! En ik wil wel ff weten hoe het is afgelopen!

Had ik al gevraagd hij zegt dat hij erover nagedacht heeft om bi te zijn maar denkt dat hij gwn straight is dus is super moeilijk want hij zegt denkt

Hmmm, je kan het beste gewoon door gaan en misschien wel een complimentje geven, niet teveel gewoon 1tje. Als hij raar kijkt dan weet je genoeg

Hmmm, je kan het beste gewoon door gaan en misschien wel een complimentje geven, niet teveel gewoon 1tje. Als hij raar kijkt dan weet je genoeg

Als ik hem een compliment geeft vind hij dat lief als ik dat zeg en hij geeft mij ook wel complimenten, maar er gebeurt niks ofz dus k weet nou niet of k moet zeggen dat k m leuk vind of misschien eeb subtielere manier om het te zeggen.

Het is vooral dus erg lastig omdat k niet weet of hij nou ook op jongens valt of niet

Maar hij weet dat je bi/gay bent dus dan weet ie al dat er een kans is dat hij kan weten dat je hem leuk vind

Ja klopt maar ik weet dus niet of hij ook op jongens valt want hij zegt dat ie twijfelt. En ik weet dan ook echt niet hoe k moet zeggen dat ik hem leuk vind

Reageer