Skip to main content
Vraag

Is flirten vreemdgaan?

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik heb best een belangrijke vraag, ik heb een jongen leren kennen ongeveer 2 weken terug en we hadden het erg gezellig en toen later kwam ook de eerste zoen enz. Nu heb ik sinds paar dagen een relatie met hem omdat hij me heeft gevraagd alleen wat het probleem nu is is dat hij veel meiden kent en veel uitgaat. Laatst was ik bij zijn huis uitgenodigd en er waren 2 meiden vrienden en hij ging steeds bij 1 bij flirten aandacht geven, grapjas maken, klein beetje aanraken af en toe eigenlijk wel flirten en ook nog complimenten geven van je ziet er goed uit enz.

Ik voel me hier echt super slecht door en ik heb hier ook een gesprek met hem over gehad en hij zegt dat hij echt volledig van mij is en dat hij van me houd en dat hij nooit zou zoenen etc maar dat dat flirten gewoon in hem zit en dat dat bij hem hoort bij zijn karakter zeg maar. Ik voel me alsnog wel kut hierdoor omdat het mij gewoon pijn doet maar als ik dat aangeef dan probeert hij me gerust te stellen... ik wil hem gewoon voor mij alleen, ik vind dit echt lastig. 

Wat vinden jullie? Kan je flirten met andere meiden als je in een relatie zit of niet? En is dit vreemdgaan? Hoe kan ik dit aanpakken of wat moet ik doen? 

5 reacties

• May 4, 2025

Flirten op zich niet

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 18, 2025

wel erg voor je. Maar opzich denk ik dat hij dat meer deed om aandacht te krijgen van jou. En als dat niet zo is kan je gewoon hetzelfde doen “met een jongen flirten” want opzich is dat niet vreemdgaan.

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen. Als je je er niet goed bij voelt is het ook heel logisch dat je je grenzen aangeeft. 

Ik heb gemerkt dat er veel verschillende definities zijn over wat vreemd gaan is. Ik zag zelf de definitie vreemd gaan altijd als een relatie nemen met iemand anders. En zag ik andere dingen als niet oké maar gaf ik er niet het label vreemd gaan aan. mijn vriend zag vreemd gaan als intimiteit aan gaan met iemand. en zo zijn er ook nog veel andere uiterste. 

Maar of je dit gedrag vreemd gaan noemt of niet. je kan het ook altijd als niet oké beschouwen. En dat lijkt me erg logisch

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik vind dat flirten niet vreemdgaan is, maar je kan het ook overleggen over hoe jullie er overdenken

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 8, 2025

Hey hey

Ik zelf had het ook niet fijn gevonden als m’n vriendje opeens met meisjes ging flirten waar ik bij was. Ik zal er nog een keer over praten en dan duidelijk zeggen dat je dat echt niet fijn vind als hij gaat flirten met andere meisjes en dan hopen dat hij het begrijpt en het niet weer opnieuw gaat doen