Vraag

Is 12 te jong voor een relatie?

  • 17 October 2020
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Ik vroeg me dus af is 11-12 te jong voor een relatie?

-Ik ben verliefd dus vroeg het me af

-maar ik zit wel in de 1ste

-Ik ben twaalf maar het meisje waar ik verliefd op ben is 11 bijna 12

 

Trouwens dit is de 5800e topic

 

Groetjes 


8 reacties

In principe ben je nooit echt te jong. Ik denk persoonlijk dat een relatie op je 12e nog niet zo veel voorstelt. Het is dan denk ik meer een soort verheven vriendschap, maar dat is helemaal niet erg!

Als zowel jij als het desbetreffende meisje verkering willen, zou ik het gewoon zo noemen/doen. Je merkt het vanzelf wel als jullie in de puberteit komen, dan wordt het wellicht wat serieuzer maar daar zou ik je nu nog niet druk om maken.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord. Succes!

Reputatie 1
Badge +3

Want ik vind haar echt leuk en ik ken haar al een paar jaar

Reputatie 1
Badge +3

Maar één van haar vriendinnen vroeg mij verkering tijdens een vak toen de docent weg was  maar ik vind haar niet zo leuk en ik denk dat zij het voor de grap deed. En als ik een slimme omweg überhaupt iets slim doe moet ze giechelen. 

Maar één van haar vriendinnen vroeg mij verkering tijdens een vak toen de docent weg was  maar ik vind haar niet zo leuk en ik denk dat zij het voor de grap deed. En als ik een slimme omweg überhaupt iets slim doe moet ze giechelen. 

Dan zou ik daar nee op zeggen. Hoe ken je je crush? Zit die ook bij jouw in de klas?

Reputatie 1
Badge +3

Ze zit in mijn klas

 

Reputatie 1
Badge +3

Trouwens ik had nee gezegd

Reputatie 1
Badge +3

Iemand help

Nee is niet te vroeg ik had eerder een relatie. Als je op een jonge leeftijd een relatie neemt, doe geen dingen die je niet wilt!

Reageer