Internetfriend

  • 12 March 2018
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oké, dit weekend had ik een jongen ontmoet op internet (eigenlijk een game genaamd Roblox) en we werden vrienden toen. Hij zei dat hij in Duitsland is geboren en bijna 14 jaar in Engeland woont, dus ik dacht van: Oké, hij is 14 jaar ongeveer, tenminste dat dacht ik. De dag daarna noemde hij me 'babe' en ik was een beetje van eh? Hij vertelde ook dat hij 2 jaar in Duitsland heeft gewoond. Ik ging ervan uit dat hij 16 is. Vervolgens zegt hij dat hij een Youtube kanaal heeft met andere mensen samen. Dat kanaal heeft 700K+ abonnees, dus ik was een beetje van wow dat is veel. After all vroeg hij om m'n discord (soort van Whatsapp voor gamers). Ik gaf hem mijn Discord tag en vergat dat mijn profielfoto een foto was van mezelf. Hij vroeg of ik dat was en ik zei ja. Toen vroeg hij: moet ik nu ook een foto van mezelf sturen? Ik zei: alleen als je dat wilt. Nou hij stuurde een foto van hemzelf en he is kinda cute, maar boeit voor de rest niet veel. Hij zei daarna: I dare you to send a photo of yourself to me. Ik was een beetje van eh. Uiteindelijk stuurde ik een recente foto (geen erge foto gelukkig). Ik voel me echt dom.. Hij zei dat ie denkt dat ik 14 of 15 ben. Nou dat klopt, ben binnenkort 14 dus mja. Toen vroeg ik hoe oud hij was. Hij zei toen 13. I was shook. Hoe woon je 2 jaar in Duitsland en dan bijna 14 jaar in Engeland terwijl je 13 bent? lol. + Youtube kanaal van hem en die andere mensen, er zijn alleen maar 20 jarige mensen en geen 13 jarig kind? En nog iets wat best weird is: hij heeft dus een vriendin, maar waarom noem je dan iemand anders 'babe'? Like: Ik ben 13??? Gisteren heb ik hem geblokkeerd op alles + die recente foto van mezelf in de chat verwijderd (hij kan de foto niet meer zien) , maar ik vind het wel jammer dat ik contact moest verbreken. Hij was best aardig, maar ik heb liever niet dat ik vrienden ben met iemand die liegt over alles.
Sorry dat dit zo'n lang verhaal is geworden, maar ik heb nu een vraag:
Heb ik het totaal verkeerd gedaan? Want ik ben nu bang dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan en ja.. :?

btw: als je alles gelezen hebt, bedankt voor het lezen!

2 reacties

Ik denk het niet het kan ook een pedo zijn ofzo.
Ja dat dacht ik dus ook en kwam net achter dat die vriendin van hem een beroemd meisje is van Musically ofzo? Dat meisje heeft geen vriend volgens mij, tenminste zie je niet op haar social media...

Reageer