Internet vriendje

  • 6 March 2018
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Ik ben een meisje van 14 (bijna 15) jaar. Ik game veel en ben laatst een jongen tegen gekomen. Hij heeft een game Youtube kanaal waarvan ik de naam niet ga zeggen. Hij heeft al een paar video’s geplaatst met zijn face erin dus ik ben zeker dat het geen fake boy is. Hier komt het hele verhaal. Ik kon via zijn Youtube kanaal op zijn twitter komen en via twitter op zijn insta. Nu volg ik hem en hij mij ook. Nu is het dus zo dat ik hem super leuk vind. Het klinkt eigenlijk best raar, verliefd zijn op iemand die je eigenlijk niet kent maar toch. Ik ben een heel onzeker meisje en heb social anxiety dus ik durf niet zomaar op mensen af te gaan of contact proberen te zoeken. Ik wil heel graag hem een beticht sturen of hij een keertje wilt Skype. Maar wat als hij denkt: ‘dat is een meisje en ik Skype niet met meisjes’ of ‘ik ken je niet heel goed dus nou nee sorry’. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie tips voor mij hoe ik toch een bericht naar hem kan sturen?

1 reactie

Stuur hem gewoon een berichtje! Niet geschoten is altijd mis. Je kan ook eerst wat vaker praten in dm en daarna als jullie elkaar wat beter kennen ook skypen.
xx

Reageer