Ingewikkeld

  • 5 April 2018
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik heb net een vriendje gehad en ik wil graag met hem praten maar weet niet hoe. Ik ben namelijk boos/teleurgeteld omdat hij mij niet de waarheid wil vertellen. Hoe weet ik dat omdat hij zei tegen mij dat het uit is omdat hij te weinig tijd heeft en een maand later een ander vraagt. Ik ben niet boos dat hij verlieft is op een ander want je gevoel kan je niet veranderen. Maar ik ben boos omdat hij niet eerlijk is geweest en voor mijn neus daarna met dat andere meisje zat te flurten. Ik wil hem hier graag over spreken. Maar ik kan niet alleen met hem afspreken en ik kan het niet via app vragen. Ik kan ook niet zomaar vragen of hij wil praten. Ik zoek daarom een juist moment als we met de vriendengroepen aan het afspreken zijn dat ik het hem kan vertellen. Dit wil ik voordat ik boos word en hem voor lul zet voor iedereen. Hebben jullie tips om hem weg te lokken bij de rest??

8 reacties

Hi anoniempieke,

ik heb net je andere topic hierover ook gelezen en ik kan me voorstellen dat tijdgebrek of eigenlijk beter gezegd dat jullie samen te weinig tijd konden hebben door school, werk en sport echt wel een rol kan hebben gespeeld.

Misschien heeft zijn nieuwe vriendin meer tijd voor hem?

Als hij al eerder verliefd op haar was geworden, toen jullie nog iets samen hadden, had hij dat beter eerlijk kunnen zeggen. Het is nooit leuk als verkering uit gaat, maar als hij er niet helemaal eerlijk over is geweest kan het wel meer pijn doen.

Tsja, hoe lok je hem weg bij de vriendengroep? Idk. Kun je echt niet gwn een appje sturen en vragen of hij na school ofzo even tijd voor je heeft? Alleen met hem face to face even met hem praten lijkt me wel een goede keus van jou. Dan kun je elkaar aankijken en reactie zien en je kunt gelijk terug praten, wat niet over de app lukt.

Ik hoop dat jullie het gewoon uit kunnen praten. Anders blijft het ongemakkelijk.

Succes :)

Groetjes,
M&M's
Bedankt voor je bericht maar ik had genoeg tijd hij zei dat hij niet genoeg tijd had. Daarom vond ik het zo raar dat hij nu een ander vraagt. Ik wil hem wel appen maar hij is nogal een pussy dus hij zou niet zomaar met me praten. Om aan te geven hoe een erge watje hij is: hij wist al een maand dat hij het uit wilde maken en omdat ik hem dwong om te praten durfde hij het te zeggen. P. S daarom doet het nog meer pijn aangezien we die week ervoor nog wel seks hebben gehad
Oké, was dat ook de eerste keer dat jullie seks hebben gehad? Want dat zou echt wel “niet netjes” zijn als hij daarom gewacht heeft met het uitmaken….
Misschien kan je hem eventueel ergens tijdens de gymles of mentoruur aanspreken...mocht jij niet in dezelfde klas zitten probeer dan direct na je laatste les (het moet ook zijn laatste les zijn)....of waar niemand echt aan denkt... zijn schoolmail

groetjes,

Anoniem
Was zeker niet onze eerste keer maar dat hij nog seks met me heeft gehad terwijl hij weet dat hij het wilde uitmaken doet gwn pijn en zitten niet in de zelfde klas/leerjaar en heb zijn rooster niet. En ik wil het graag persoonlijk zeggen.
Hij was wel me eerste echte vriendje mij eerste echte kus mijn eerste zoen en mijn eerste keer
"Ik kan ook niet zomaar vragen of hij wil praten"
Nouja, hem onder vier ogen spreken lijkt mij het makkelijkst te verwerken in tegenstelling tot een plan met een groot aantal variabellen.
Ik was ook van plan om hem onder vier ogen te spreken maar sowiezo wil hij dat niet want hij is nogal een pussy want toen ik met hem wilde praten omdat ik het gevoel had dat het niet goed zat tussen ons is hij gwn weg gegaan en heb ik hem zowat moeten dwingen om met me te praten

Reageer