Vraag

Incest verliefd op nichtje

  • 15 May 2019
  • 7 reacties
  • 2617 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op mijn nicht wat moet ik doen? En als ik een relatie zou aangaan telt dit als incest

7 reacties

Hey!

Ik denk dat je dit best niet doet. Het zou inderdaad incest zijn, en ik denk ook dat je nicht daarom ook geen relatie met jou zou willen.
Ik snap dat het moeilijk is om iemand waar je verliefd op bent uit je hoofd te zetten. Misschien heb je wel wat aan deze site.

Groetjes
Lot
Hey,
ik dacht eerst dat het ook niet mocht. Maar in Nederland is het legaal om met je nicht of neef te gaan. Een vriendin van mij heeft ouders die nicht en neef zijn en ze zijn met elkaar getrouwd. Dus het mag gewoon wel.
hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes,
een persoon
Hoewel het mag* is het niet per se gewaardeerd door de samenleving.
Sowieso lijkt het mij overstandig om naar je gevoelens te handelen, in dit geval, omdat je nicht een dergelijk voorstel misschien niet zal waarderen.
Badge

Nicht valt niet onder incest. Hoe je ook gevoelens krijgt voor iemand kan je ze ook weg halen als je het wilt omdat dit makkelijker is.

Reputatie 3
Badge +4

Incest, of wel verliefd zijn op mensen uit je eigen familie is volkomen legaal in Nederland, https://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_incest

Mits je beiden instemt en het vrijwillig is, en beiden de legale leeftijd voor seksuele handelingen hebt bereikt, in Nederland is dat 16,

https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_meerderjarigheid

Zelfs sex tussen kind en biologische ouders is toegestaan, wij hebben dit erg goed uitgezocht , want ik ben een meisje met 2 moeders, ik ben geboren uit 1 van deze 2 zij is toen zwanger geraakt door kunstmatige inseminatie, wij 3en voelen erg aangetrokken tot elkaar in alle opzichten , zowel geestelijk als lichamelijk, wij willen deze relatie veel meer gaan uitdiepen en mijn beide moeders willen mij er ook bij betrekken op sexueel gebied, zo dat wij ook seksueel gezien een relatie kunnen opbouwen ( sex met elkaar hebben ), daarom hebben we dit uitgezocht wat wel en niet mag.

En wij komen tot de conclusie als ik 16 ben mag het en kunnen we er mee verder gaan tot die tijd is het alleen platonisch helaas.

Badge

Ik ben van mening dat een neef en nicht gewoon samen kunnen gaan ik ken mensen die al jaren getrouwd waren voor ze er achter kwamen dat ze neef en nicht bleken te zijn zo zijn er ook mensen die broer en zus blijken te zijn die getrouwd zijn meestal is dan het geval dat ze dan appart van elkaar zijn opgegroeid en mekaar niet eens konden vanuit hun jeugd maar omdat ze zich zo tot elkaar aangetrokken voelen door bijvoorbeeld gedeelde interesses als je van elkaar weet dat je broer en zus van elkaar bent vind ik het verhaal toch anders je kent mekaar al je hele leven en zijn met elkaar opgegroeid en jullie zijn directe bloedverwanten aan elkaar dan zie ik het inderdaad als incest maar als je het niet weet moet er ook geen drama over gemaakt worden achteraf 

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben van mening dat een neef en nicht gewoon samen kunnen gaan ik ken mensen die al jaren getrouwd waren voor ze er achter kwamen dat ze neef en nicht bleken te zijn zo zijn er ook mensen die broer en zus blijken te zijn die getrouwd zijn meestal is dan het geval dat ze dan appart van elkaar zijn opgegroeid en mekaar niet eens konden vanuit hun jeugd maar omdat ze zich zo tot elkaar aangetrokken voelen door bijvoorbeeld gedeelde interesses als je van elkaar weet dat je broer en zus van elkaar bent vind ik het verhaal toch anders je kent mekaar al je hele leven en zijn met elkaar opgegroeid en jullie zijn directe bloedverwanten aan elkaar dan zie ik het inderdaad als incest maar als je het niet weet moet er ook geen drama over gemaakt worden achteraf 

​​​hi , @Anoniemegappie dit topic is 3 jaar oud…. Reageren mag.. maar heeft miss biet zoveel nut meer..?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer