Vraag

Ik zoek een vriendje help me ?? GAYY

  • 18 October 2017
  • 40 reacties
  • 763 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben luke ik ben gay en ben 13 jaar ik zoek al heel lang iemand want al mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en dan loop ik daar rond ( ik ben 1,60 ofzo. ) ik wil iemand die groter is en ouder ( maximaal 15 ) en die gewoon aardig doet en die er voor me is want soms voel ik me best leeg en zoals mischien sommige van jullie weten liefde is wel fijn om te hebben en ik zou het fijn vinden als jullie tips geven om een vriendje te vinden alvast bedankt ?? luke

40 reacties

Beste Lukeboy wees gewoon jezelf en denk niet aan leeftijd lengteof hoe ze eruit zien hat gaat om hoe ze vanbinnen zijn! en als jij jezelf bent zijn ze harstikke dankbaar dus twijvel niet en zoek iemand die het zelfde leuk vind als jij en bij wie jij iets voelt!

Spreek uit eigen ervaring
Want ik vond iemand die hetzelfde leuk vond als mij en we schaamden er niet voor om het te zeggen (Behalve dat we opelkaar waren Awkward Story te lang voor woorden xD)
Veel succes! CureMagical
Het gaat alleen lastig want ik zit in de derde op vandemeij op de zorg en welzijn afdeling en daar zijn LETTERLIJK 0 Jongens en iedereen bij techniek is hetero dus ik blijf nog een HELE tijd alleen ???
Het gaat alleen lastig want ik zit in de derde op vandemeij op de zorg en welzijn afdeling en daar zijn LETTERLIJK 0 Jongens en iedereen bij techniek is hetero dus ik blijf nog een HELE tijd alleen ???

Luke blijf kalm wat mij altijd helpt in dit soort situaties is gewoon een liedje luisteren dat Fight song heet ik zet het liedje er wel bij

CureMagical

Ps Het zal allemaal goedkomen
Ik val ook op jonges
Ok is goed
Mag ik aub even je *mail want dan kan ik je vinden
Je moet een soort link uitnodiging sturen anders kan het niet
@Kindertelefoon,

Ik keek net weer even op dit topic en ik ben een beetje verbaasd.
Ik had wel verwacht dat jullie een groot deel van de reacties zouden verwijderen, omdat die niet volgens de forumregels waren. Maar ik zie dat mijn reactie waarin ik waarschuwde dat het uitwisselen van contactgegevens niet mag op KT WEL is verwijderd en NIET alle contactgegevens die anderen hier hebben geplaatst. Het is inmiddels al van rond 11.45 uur dat het zo is, dus ik neem niet aan dat jullie er nog mee bezig zijn na twee en een half uur.
Ik zie dus nog een mailadres en een link naar discord staan.
Ik wilde het maar even zeggen. Ik snap het niet.

Groetjes,
M&M’s
Ik kan niet reageren doe even zo vertellen met reageren
Vraag opnieuw voor verzoek heb perongelijk weggeklikt
Hoe bedoel je anoniem fan vraag maar

Reageer