Ik word gek van een vriendin

• 5 april 2016
  • 0 reacties
  • 101 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Een vriendin van me doet de laatste tijd heel raar. Ze verteld veel dingen niet aan me die ze aan anderen wel verteld, en als ze op Whatsapp gaat mag ik niet meelezen terwijl ze soms ook Appt met mijn vriend.
Ze liegt over dat ze bijvoorbeeld naar de dokter moet, maar als ik vervolgens voor haar deur sta om een fiets te lenen ligt ze doodleuk op bed en komt ze dan alsnog mee naar school maar 'ze legt het dan later uit'. Als ik dan na een paar dagen vraag aan haar wat er nou was negeert ze me compleet en loopt weg. Ze weet ook niet dat ik bepaalde dingen van haar af weet.
Ik voel me ook vaak in de steek gelaten. In de pauze loopt ze altijd weg van mij en een andere vriendin en gaat ze bij een groepje 2e klassers staan. Daar verteld ze wel alles tegen (denk ik aangezien ze heel vaak met hun afspreekt/appt). Ik begrijp dat zij ook d'r vriendinnen heeft, alleen ze loopt ook vaak weg van me en moet ik een probleem alleen oplossen omdat zij zo nodig weg moet. En de dag daarna vraagt ze doodleuk of ik mee naar de winkel ga en doet ze weer normaal.
Binnenkort heb ik een kamp en slaap ik met haar en 3 andere meisjes in een tent. Ik ben bang dat ze met één ander meisje meer omgaat en ons in de steek laat.
Er gebeurt gewoon zoveel dat ik gewoon kut vind en ik weet niet hoe ik het haar moet zeggen en óf ik het überhaupt moet zeggen. Ik weet wel dat het mijn stemmingen beïnvloed zodra zij weer wegloopt of chagerijnig tegen ons loopt te doen als we een doodnormale vraag stellen. Ik ben niet de enige die er last van heeft, ook mijn beste vriendin heeft hetzelfde probleem.

Kan iemand mij helpen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer