Ik word deze morgen gebeld door mijn YouTube crush!

• Anonymous
  • 0 reacties
Oké. Ik heb al verteld dat ik verliefd ben op een andere jongen van YouTube etc. Nu had ik mijn gevoelens aan hem vertelt en nu wil hij me strax gaan bellen. Wat moet ik dan doen en wat moet ik zeggen. Help!

35 reacties

Badge +8
Hoi Peterkever5,

Ik heb je andere topics gelezen en wat leuk dat je gebeld door hem!

Als je wordt gebeld door hem, kun je je misschien in het begin voorstellen. Je kunt dan je naam vertellen en als je zijn naam niet weet kun je die ook vragen. Daarna kun je verdergaan met je leeftijd en zijn leeftijd. Misschien dat jij zijn leeftijd al kent omdat jij naar zijn filmpjes kijkt, maar hij kent jou niet ( toch? 🙂 ).

Daarna kunne verdergaan met het vertellen over de 'simpelste' onderwerpen. Dit kan bijvoorbeeld de voetbal zijn die op tv is. Misschien kun je hier naar vragen " En... Kijk je ook naar de voetbal op tv? " " Spannend hé! ". Als je geen voetbal kijkt, kun je ook over het weer gaan praten. " Het was zondag wel erg lekker weer, wat heb je toen gedaan? ".

Geef hem complimentjes over zijn YouTube kanaal. Je kunt bijvoorbeeld vertellen dat je vind dat hij heel erg goed presenteert en hele leuke filmpjes maakt! Je kunt ook vertellen dat hij altijd goed gekleed is op de video's, dat je jaloers bent op zijn kledingstijl. Misschien dat je een complimentje kunt geven over zijn ( mooie 🙂 ) ogen.

Stel vragen, dit kunnen vragen zijn over sport, hobby's, familie, school of vrienden. Het beste is als dit vragen zijn waar hij niet alleen maar " Ja " en " Nee " op kan beantwoorden, maar bijvoorbeeld iets zegt van een zin. Je zou dit kunnen vragen aan hem: " Wat doe je eigenlijk voor hobby's " " Wat voor sport doe je? " " Waarom vind je het een leuke sport? ". Zo heb je eigenlijk al gesprekje.

Kijk of je dezelfde interesses hebt als hem;). Dan kun je hierop verder gaan. Als je dat niet hebt, geeft het helemaal niet! Dan kun jij natuurlijk vertellen over jouw hobby's, sport enzovoort. Dan leert hij jou ook beter kennen. Je kunt hem ook vragen wat voor muziek hij leuk vind. Misschien hebben jullie dezelfde muziekstijl 😉.

Het gesprek kun je afsluiten met bijvoorbeeld: " Ik vond het leuk om met je te praten, ( zijn naam )! Wat vind jij? " " Misschien kunnen we dit nog een keer doen? 🙂 " Zo heb je een heel leuk gesprek met hem, en wie weet vind hij dat ook:).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Suzan (14) xx
ik heb geen hobby's!
Badge +8
@peterkever5,

Oh, sorry, misschien dat je aan hem kunt vragen of hij een hobby heeft:). Doe je wel een sport? Als je geen sport doet, kun je misschien vertellen wat voor sport je leuk vind om te kijken op de tv. Of luister je weleens muziek? Misschien kun je vertellen welke radiozender je luistert?

Of je kunt vertellen wat je van ( jouw ) school vind, dan kan hij het er ook over hebben. Of misschien kan je het hebben over zijn YouTube kanaal: " Waarom ben je een YouTube kanaal begonnen? ". Misschien dat deze dingen helpen voor het gesprek?:)

Hoelaat wordt je gebeld?

Suzan (14) xx
ik weet niet hoe laat hij belt, hij zal mij een snap sturen als hij wilde bellen. maar hij zal smorgens bellen en het is nu al 11:54. misschien dat hij op een ander tijdstip belt.
Hoi peterkever5,

Je hebt het er maar druk mee. Maar even voor de duidelijkheid: je hebt een crush op een jongen van yt, dat is dus die ene waar je het al langer over hebt in je topics. Die jongen is sinds kort weer single en die zou jou een paar dagen geleden bellen, maar dat heeft hij nog niet gedaan.

Daarnaast heb je met een andere jongen op yt gepraat of iig verteld over je eerste crush. Die tweede jongen zou je dus vanmorgen gaan bellen, als ik het goed begrijp, toch?

Is die tweede jongen ook soort van verliefd op jou en denk je dat het telefoongesprek met hem daar over gaat of wil die tweede jongen jou opbellen om over je gevoelens over die eerste jongen te praten en je daarbij helpen en is hij zelf niet verliefd op jou?

Want dat is me niet helemaal duidelijk.

Gr. JJ
Het gaat allemaal over dezelfde jongen.
Ok er is maar één jongen en dat is die yt-er waar je van het begin af aan al een crush op hebt.

Ik hoop dat hij belt en het enige wat je hoeft te doen is luisteren naar wat hij te zeggen heeft en daar op reageren vanuit je gevoel waarbij je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen.

Geef hem rustig de kans om zijn verhaal te doen. Onderbreek hem niet gelijk en teveel. Jij krijgt vanzelf de tijd om jouw zegje te doen.

Verwacht niet een definitief ja of nee. Er is voor hem de laatste tijd ook veel gebeurd (het is pas uit ) en hij moet alles voor hemzelf ook nog op een rijtje zetten. Probeer iig in contact te blijven, tenminste als hij dat ook wil.

Bekijk stapje voor stapje hoe het gaat.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Gr. JJ
hey, ik heb net gebeld met hem. precies 8 minuten lang. hij zei dat hij het echt niet weet, en ik was heel stil:(. maar hij wist niet wat hij nu moest hiermee, en hij vertelde dat er ook 8 andere mensen zijn die hetzelfde doen als ik. maar ik geloof niks van dat hun ook zo verliefd zijn als mij. hij had beloofd dat we vanavond zouden snappen. hij vroeg ook wat ik dan voelde etc. maar ik kan niet normaal antwoorden, ik moest bijna huilen ik was in trans.
ik was wel de eerste die hij gebeld had. Hij vroeg of ik mijn haren geverfd had, en toen zei ik nee. hij vertelde dat hij niet zomaar een relatie kan beginnen.
hij heeft me al wel opgezocht op facebook, en blijkbaar is hij daarvaan niet afgeknapt, raar genoeg!
Ten eerste vind ik het erg tof van hem dat hij je gebeld heeft.

Hij is volgens mij hartstikke eerlijk tegen je als hij zegt dat hij het nog niet weet en dat hij benieuwd is naar jouw verhaal.

Ik snap ook wel dat je er een beetje van ondersteboven bent en dat je niet meer echt goed uit je woorden kwam.

Klasse van hem dat hij vanavond met je wil snappen. Je kunt dan misschien nu al een beetje bedenken wat je hem wilt vertellen.

Ik kan me zo voorstellen dat doordat je verliefd bent op hem jouw leven in een rollercoaster terecht is gekomen. Je was je er misschien al langer van bewust dat je op jongens valt, maar omdat je nog nooit zo’n echte verliefdheid voor een andere jongen had gevoeld heb je daar tot voor kort niet zo veel mee gedaan. Door het gevoel dat je voor hem hebt, heb je (denk ik, zeg het als het anders is) het besef gekregen dat je gay bent en omdat je het niet langer wil verzwijgen heb je het aan je vader verteld. Dus die verliefdheid op hem heeft grote gevolgen gehad. Als je hem dat verteld begrijpt hij nog beter dan nu hoe serieus jouw gevoel voor hem is.

Maar voordat het iets tussen jullie kan worden, moeten jullie elkaar natuurlijk eerst beter leren kennen. Voor hem is het moeilijk omdat hij er ook door overvallen wordt en vooral ook omdat hij net uit een relatie komt.

Ik zou dus al blij zijn met het contact dat jullie nu hebben en misschien kun je het nog wat uitbreiden door te snappen en vanavond misschien af te spreken om met een bepaalde regelmaat (niet overdrijven en dus niet spammen) contact met elkaar te hebben op basis van “we zien wel” hoe het loopt. Dat klinkt miss niet zo leuk, maar dit is wel een opening om elkaar beter te leren kennen, zonder dat er gelijk een verplichting voor één van jullie aan vast zit.

Ik hoop dat je er iets mee kunt, ben benieuwd naar het verloop en je hebt vast zelf ook nog wel een paar goede ideetjes.

Succes.

Gr. JJ
ja, ik kan ook vertellen dat ik de filmpjes al 3 weken niet meer kijk en dat ik nog steeds precies hetzelfde voel. maar wat doen we dan met die andere 8 mensen? ik kan me niet voorstellen dat die net zo verliefd zijn als mij
Ja, precies dat kun je ook vertellen.

Die andere 8 (of hoeveel het er ook mogen zijn) zijn niet echt belangrijk, tenminste ze zijn er wel, maar in jullie contact zou het over jullie "moeten" gaan. Als jullie een goede klik hebben, zijn die anderen ineens onbelangrijk.

Hij is degene die een keus "moet" maken, jij kunt alleen jezelf zijn en je moet je dus ook niet anders voordoen, omdat je "bang" voor de "concurrentie" bent.

Het heeft geen zin om die anderen "soort van af te kraken" door te zeggen dat ze vast niet zo veel om hem geven als dat jij doet.
Vertel gewoon wat je voor hem voelt en dat je dat nog nooit voor een ander (jongen of meisje) hebt gevoeld. Het is niet erg als je niet altijd de juiste woorden vindt of als je een gevoel niet precies kunt benoemen, maar vertel wat hij bij je los maakt.

Tenslotte praat niet alleen over jezelf, maar geef hem ook voldoende ruimte om zijn verhaal kwijt te kunnen. Misschien moet hij eerst wat kwijt / verwerken van zn vorige relatie voordat hij echt in een volgende relatie kan stappen. Gun hem tijd, maar probeer contact te houden en misschien een keertje in het echt af te spreken. Het zal in het begin wel even spannend zijn, maar na een poosje samen is het vast gemakkelijker om met elkaar om te gaan.

Think positive.

Zie de mogelijkheden en maak je wat minder druk om alle mogelijke obstakels.

Gr. JJ
Ah nee. Ik had net een heel verhaal geschreven. En toen deed hij het niet
das ook balen, heb ik ook wel eens gehad, maar ik doe altijd CTRL A (alles selecteren), CTRL C (kopiëren) van het bericht voordat ik een bericht stuur. Als er dan iets mis gaat kun je het gwn CTRL V als nieuw bericht plakken, snappie? Of je typt het eerst in word of kladblok ofzo en dan kopiëren naar het topic
Nou dan maar opnieuw. We hebben dus gebeld. Jij zei ook dat we in de avond nog zouden snappen maar dat heeft hij niet gedaan. Hij zegt dat hij het druk heeft. Maar ik ben niet blij met hoe het telefoongesprek ging. Ik heb wel het idee dat hij zelf ook vind dat hij zo leuk is, alsof hij er heel bewust van is. Maar ik ben ook bang voor die andere 8. En ook de intentie met waarom hij met me belt en snapt. Ik ben bang dat hij daar zo over denkt: ' ik bel hem wel ff. Want dan geef ik hem wel ff aandacht. Maar ik begin echt niks met hem' in plaats van: ' ik bel hem om hem beter te leren kennen, en indd wel om te kijken of hij echt is, want hij is echt heel verliefd blijkbaar, en dat laat ik niet voorbijgaan, ik wil hem wel een kans geven'
Hij zegt nu verder niks meer. Hij lag wel even in het ziekenhuis want hij had hartproblemen
Ik hoop niet dat hij dood gaat
Maar het zal wel meevallen denk ik
Nu heeft hij ineens zijn nummer gegeven
oke, natuuuurlijk! het is weer een nep nummer. het is een vriendin van hem!!
Reputatie 6
Badge +14
Mijn visie:
In je vorige topics was je een hopeloos verliefde fanboy en zag ik en dat zeg ik eerlijk 0,01% op een relatie van jullie 2'en
Nu hebben jullie ineens contact, dat vind ik best wel......verrassend zeg maar
Nu ben je verdrietig omdat het gesprek niet goed verliep en hij de laatste tijd je ontwijkt zo te zeggen met smoezen en excusen
Klinkt niet echt als iemand die een relatie met je wil
Dit klinkt als een Dr Phil episode dus zo zal ik ook gaan praten, als een kale,Texaanse psycholoog
Peter.......ik noem gewoon dingen die je niet moet doen, en dan zeg jij of je iets ziet wat je misschien wel deed

- het meteen over een relatie hebben
- jezelf opdringen
- hem meerdere keren dingen vragen,of dingen aan hem schrijven op 1 dag of bellen (zonder gehoor terug)
- jezelf gek laten maken door iemand die je kent van TV/Online/YT

Als je nadenkt he......herken je 1 vd 4 dingen?

Ik kan het nog hebben over dat hij met je gevoelens speelt, dat je jezelf kapotmaakt zo, dat het pijn gaat doen, dat hij je niet als vriendje ziet etc etc....
Maar ik hou het hierop
Van wat ik van hem weet, is hij op dit moment niet klaar voor jou en vice versa
Ik kan nog honderd keer zeggen dat je maar beter door kan maar dat doe je toch niet dus tja......
Dan zal ik maar de mogelijkheden opnoemen die kunnen gebeuren in procenten (hoe groot de kans is dat dat gebeuren kan)

- jouw hart gebroken/verdrietig-----> 50%
- een relatie 10%
- een YT'er met Fan interactie -----> 8%
- je vergeet hem----> 2%
- hij negeert/blokkeert je ------> 19%
- je word hysterisch gek en je kan niet meer helder denken-----> 1%
- jullie krijgen allebei een relatie alleen niet met elkaar -----> 7%
De andere 3% is overige

Dat is hoe het meestal gaat,kan gaan en dus moeten vermijden (de negatieve dingen natuurlijk)
PS
Zei die dat ie in het ziekenhuis lag, weet je dat of denk je dat?
PPS
Ik wil alleen helpen en ik doe dat door hard te zijn
hoi peterkever5,

ik zou dan die vriendin wel ff het één en ander over hem vragen. Dan kom je miss wat meer over hem te weten
Oké, het is over en uit. Hij heeft gezegd dat hij NOOIT iets wilt etc. Maar WAAROM NU PAS EN WRM DAN BELLEN. Nu heb ik het gevoel dat ik niet zonder hem kan. En er is niemand anders zoals hem
Ah, oké. Dat is geen leuk nieuws om te horen. Heeft hij dat nog maar net verteld?

Ja, als hij echt niet wil, dan kun je hem ook niet dwingen. Het moet van 2 kanten komen.

Het enige “voordeel” (beetje ongelukkig woord in dit verband) is dat je nu weet waar je aan toe bent. Diep ademhalen en vooruit proberen te kijken.

Veel sterkte voor dit moment.
Ik kan niet zonder hem. Nu wil ik zoeken naar iemand anders die net zo js
Het voelt vast alsof je niet zonder hem kunt, maar over een tijdje kom je er achter dat je wel zonder hem kan. Nu is het miss nog even te "vers" allemaal.

Ga niet echt zoeken, daar wordt je ook niet vrolijker van en dat kan miss ook weer een teleurstelling opleveren.

Verwerk het en sta daarna open voor een nieuwe vriendschap/relatie en die komt heus wel een keertje op jouw pad.

Probeer straks weer leuke dingen te doen, ga bv. zwemmen met vrienden/vriendinnen en geniet van het mooie weer.

Je bent iig een ervaring rijker en er is een heleboel gebeurd in je leven in een korte tijd. Je gaat de vruchten daarvan echt nog wel plukken.

Probeer, ondanks de vervelende situatie van nu, toch positief te blijven.

Gr. JJ

Reageer