Ik wil sex maar ik ken niemand die dat wil?

  • 18 February 2021
  • 15 reacties
  • 993 Bekeken

Badge +1

Ik ben een jongen van 13 jaar en wil sex met een meisje die dat ook wilt maar ik ken niemand weet iemand wat voor mij?


15 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tja, een vriendin zoeken, (Wel als je verliefd bent). Of anders maar gewoon afwachten ofzo.

Badge

ik zou zeggen… vraag iemand= een vriendin of vraag een meisje via snapchat ofzo

Hoi ik ben een meisje dertien! Ik wil ook heel graag seks heb je al iemand gevonden? Ik schaam me heel erg ervoor maar ik heb er echt behoefte aan..

Ik zou zeggen kijk vooral eens online;) 

Reputatie 1
Badge

Wel vervelend dat geen meisje dat wil, misschien wel een jongen?

Badge

Ik zou zeggen vind iemand misschien online? Je hebt wel veel Catfish mensen maar als je niemand kent in het echte leven zou ik dat doen. (Ik ben veertien en zit met hetzelfde probleem, btw.)

Badge

Hoi ik ben een meisje dertien! Ik wil ook heel graag seks heb je al iemand gevonden? Ik schaam me heel erg ervoor maar ik heb er echt behoefte aan..

Ik ben een jongen van 13 en zit met precies hetzelfde

 

Reputatie 4
Badge +3

Wachten of iemand zoeken 

Badge

Ik zou zeggen vind iemand misschien online? Je hebt wel veel Catfish mensen maar als je niemand kent in het echte leven zou ik dat doen. (Ik ben veertien en zit met hetzelfde probleem, btw.)

Ken je goede sites? Ik zit met hetzelfde probleem

Badge

Helaas niet, sorry.

Badge

Hoi ik ben een meisje dertien! Ik wil ook heel graag seks heb je al iemand gevonden? Ik schaam me heel erg ervoor maar ik heb er echt behoefte aan..

ik ben ook dertien en wil het ook, kunnen wij miss?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Thymennnnnn,

 

Let goed op forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

 

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Badge

@Finn_ 
oja, srry

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet iets wat er op lijkt ga op een teddybeer rijden en seks beweging te maken en lekker knuffelen super gijl en je komt super snel klaar 

Badge

ik zou zeggen krijg een vriendin die echt leuk vindt en als zij er ook aan toe is dan heb een scoor

 

Reageer