Vraag

ik wil mijn crush vragen

  • 10 April 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensen van het forum, ik ben een jongen van 13 bijna 14 en ik heb een lastig geval. Ik heb een crush op iemand uit mijn klas maar mijn crush heeft al een vriendje. Ik wil natuurlijk heel graag verkering met haar. Ze stuurt mij soms wel Ily of I love you maar dan is het altijd weer een vriendin van haar die grappig wil zijn. Het kan zijn dat dit echt is dat ze me leuk vindt maar ik denk het niet. Ik wil haar heel graag verkering vragen maar ik denk dat ze me afwijst en ik ben bang dat ik echt de grootste meme van de klas wordt want niemand mag haar behalve ik. Zelfs alle andere meiden niet op 2 na. 
Wat kan ik nu het beste doen? ( als ik haar ga vragen doe ik het via snap want in de klas of buiten de klas om ga ik nooit met haar om, alleen via snap) 


3 reacties

Reputatie 3
Badge

hey

als ze al een vriendje heeft zal ik haar gewoon laten gaan, want je wil denk ik niet dat het uitgaat omdat jij bijv haar leuk vind of bedenk maar waarom. wil je haar alsnog vragen dan zal ik het toch wel face 2 face doen en niet via snap omdat dat miss over kan komen als grap, vraag gewoon een keer om af te spreken en bespreek het dan met haar. snap het als je hier niks aan hebt want heb zelf nog nooit een relatie gehad dus heb er helemaal geen verstand van maar toch wat tips🙂

suc6 er mee xxx Geline

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt! Iemand anders nog tips?

Reputatie 7
Badge +19

Nee maar vertel je als het gelukt is?

Wilhelmavemela.

Reageer