Vraag

ik wil graag seks

  • 23 March 2019
  • 5 reacties
  • 554 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben al ontmaagd en ik ben 13. heb het al met 2 jongens gedaan. Maar de eerste was een fuckboy en hij had een kleine lul en hij kon het gewoon niet, de tweede was 5sec ofzo omdat hij binnen 5sec al klaar kwam. Maar ik heb dus echt behoeftes om al mijn geilheid op iemand los te laten gaan. Maar mijn laatste 2 exen waren fuckboys en ik was gewoon erg dom om zo erg verliefd op hun te worden. Maar ik ben dus bang dat jongens niet real met mij zullen zijn. Of dat hun alles door gaan vertellen wat wij doen. Want tja dan weet iedereen dat je het doet enzo al op je 13 jarige, en daar voel ik mij dan weer niet zo op mijn gemak bij.

Heeft iemand advies ofzo?

5 reacties

Je kunt het beter gewoon langzaamaan doen. Probeer eerst een relatie te krijgen met een jongen en af en toe romantisch naar de bioscoop te gaan ,en als je hem echt vertrouwt, praten over seks. Als jullie er dan beiden klaar voor zijn, kunnen jullie samen vrijen.

Groetjes,
Geen_Naam
Hey @skuutt_207,

Ik ben ook best jong ontmaagd, ik was 14. Ik heb toen een paar jaar alleen maar FwB gehad (tot mijn 16e). De ervaring leert dat veel jongens rond de 14 gewoon emotioneel nog niet zo volwassen zijn om een serieuze relatie aan te gaan met iemand.

Ik begrijp dat je veel libido hebt, dat heb/had ik ook. Je kan proberen of je dat op kan lossen door met jezelf te spelen, maar ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even goed helpt. Er is op zich niks mis mee om seks te hebben met iemand zonder een relatie, als jullie je daar allebei prettig bij voelen (en het veilig doen!!!!!).

Heb een beetje geduld en over een paar jaar zal je zien dat de jongens wat serieuzer worden en dat je een hele lieve vriend tegen komt! Het wachten is het waard, je zit niet te wachten op een jongen die niet serieus is!

Heel veel succes en geluk,
Elly
Hey! Ik was ook 13 toen ik werd ontmaagd. Mijn toenmalige vriendje was 15, had al ervaring en was heel lief. Je kan prima seks hebben op jouw leeftijd, het is ook gewoon heel lekker, maar een wat ouder vriendje is wel aan te raden.
@Sha ja ik werd dus ontmaagd op mijn 12e en toen had ik met een 16 jarige. Maar uiteindelijk bleek het een f*ckboy te zijn, dus ik was echt verdrietig.
@Sha ja ik werd dus ontmaagd op mijn 12e en toen had ik met een 16 jarige. Maar uiteindelijk bleek het een f*ckboy te zijn, dus ik was echt verdrietig.
Dat is heel jammer. Seks is altijd mooi icm echte liefde. Je kan de volgende keer beter wachten met seks tot je weet dat die ander jou echt leuk vindt.

Reageer