Vraag

Ik wil graag met een jongen pijpen

  • 21 February 2018
  • 6 reacties
  • 1625 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 17 jaar en ik wil graag eens met een jongen naar bed om te pijpen en gepijpt te worden en elkaar eens aftrekken maar ik wil geen relatie want dat ben ik bang voor wie wil er met mij eens naar bed

Dit topic is gesloten

6 reacties

Nouja, dit is niet de site daarvoor.
[quote=MensPersoon] welke site dan wel
Hi Fanta Stijn,

ik kan het me goed voorstellen dat je dat zou willen. Ik val zelf op jongens en ben 15 en heb sinds afgelopen zomer een vriendje. Seks met een jongen is fijn, maar je mag op dit forum geen gegevens uitwisselen en afspraakjes maken.

Het beste probeer je jongens te ontmoeten op school of bij het uitgaan en misschien kun je dan iets afspreken.

Ik weet niet of je op jongens valt of gewoon alleen een keertje met een jongen seks wilt hebben, maar als je op jongens valt kun je misschien eens kijken op https://www.jongenout.nl/. Die site is niet voor seksdates, maar meer om te kletsen met andere gay jongens tot 18 jaar.

Btw nice buikje op je pf, maar volgens mij mag zo'n pf hier niet, dus beter verander je die voor iets neutraals.

Op het forum mag je wel over van alles en nog wat praten en ervaringen delen enzo, dus als je dat leuk vindt dan kan dat hier wel.

Veel plezier en ik hoop dat je een leuke jongen vindt om mee te pijpen.

Groetjes,
M&M's
Hi Fanta Stijn,

je zegt “ik wil geen relatie want dat ben ik bang voor”, maar waarom zou je daar bang voor zijn als je een leuke jongen leert kennen?

Bericht aangepast door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit (regel 6)

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 2
Badge +3
Hoi!

Zoals al te lezen is in reacties hierboven is dating via het forum niet toegestaan. Dit staat in forumregel 7.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.


We hebben daarom dit topic gesloten.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon