Ik wil een vriendje maar weet niet hoe!

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hhoooiiii,

Ik heb een jongen van 14 bijna 15.

Al een tijdje weet ik dat ik gay ben, eerst dacht ik dat het maar iets was wat tijdelijk was, en dat het weer over zou gaan. Toen die gevoelens niet weg gingen had ik het door, ik val op jongen ipv meisjes.  Ik vertelde het eerst aan een goede vriendin en collega van mij, en ze reageerde er heel enthousiast op. Later heb ik het ook tegen m’n ouders gezegd etc. 
 

Toen ik uit de kast kwam ging ik ook steeds meer naar m’n uiterlijk kijken en vond ik dat ik aan de ietwat dikke kant ben, maar aan de andere kant weet ik ook dat dit eigenlijk best wel mee valt. Ik ben bang dat door m’n uiterlijk, er mensen niet geïnteresseerd raken😔. Vroeger zat ik op een sport, toen had ik nog een sixpack. Maar daarna vond ik de sport saai worden en ging ik er af, wat leidde tot een dikkere buik. Want ja… met een familie die veel kookt en bakt worden er heel wat lekkere dingen gemaakt XD. Na een tijdje werd ik onzeker en zat ik niet meer lekker in m’n vel, gelukkig had ik m’n familie en m’n vrienden die me altijd opbeuren. Toen was er een hele lange periode waarin alles weer goed ging en ik het naar m’n zit had. Tot nu, ik begin me weer wat onzekerder te voelen. Heeft iemand tips om wat af te vallen???

 

 

 

 

En nu naar de real tea. Aan het begin van dit school jaar (toen er nog geen Corona was) kwamen er een paar nieuwe mensen bij ons in de klas. Er was een jongen die er HOT🔥🔥🔥 uitzag, ik durfde er niet op af te gaan omdat hij met laten we zeggen behoorlijk wat intimiderende jongens zat, dus ik gaf er niet te veel aandacht aan. Later in dat jaar zat ik naast die 🔥 jongen in de klas en NO JOKE hij legde zijn hand op m’n bovenbeen!!!!! Ik moest m’n best doen om niet een boner te krijgen. Een paar dagen later stond ik voor het Duits lokaal en naast de deur staat een bankje waar die ene jonge op zat, opeens voel ik z’n hand tussen m’n benen omhoog gaan!!!! NO FRICKN JOKE! Later gebeurde er ook dat soort dingen. Ik heb raad gepleegd bij een paar vriendinnen en die zeiden allemaal dat die jongen gwn gay is en dat hij mij in het vizier heeft. Het is nu zomervakantie en ik ga naar de vierde, ik hoop dat ik bij hem in de klas kom want ik vind hem 🔥🔥. Hebben jullie tips hoe ik hem kan benaderen??? 

Een paar maanden geleden (voor de Corona) organiseerde onze school een skikamp naar Oostenrijk, heel leuk en alles. Maar toen ik naar boven wilde omdat ik moe was, kwam er een andere Guy naar beneden, we kruidde elkaar halverwege de trap. Natuurlijk maakte ik oog contact of te kijken of hij ook naar mij keek, zodat ik kon bepalen of hij ook op jongens valt of niet. Ik kreeg een hartverzakking toen hij mij aankeek en mij een knipoog gaf met een lucht zoen, weetje wel, zo eentje die je heeft om iemand te fixen! Ik schrok me rot en ik werd ROOD 🟥 TOT DE MAX! Ik rende naar boven en checkte z’n insta (geen reclame) en hij was helaas al bezet😢. Maar hij is alsnog zo 🔥 en cute. 
 

Maar goed, ik heb dringend advies nodig over hoe ik een vriendje kan krijgen, en pls ook tips over hoe je kan zien of iemand gay is of niet.

groetjes: Mij


3 reacties

Badge

Ik wil ook met een jongen gr heyyyy

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

Dank je voor je advies, ik zal het proberen😊

Heyy

Hoe je een vriendje krijgt is verliefd worden en moves maken. Subtiel laten weten dat je verliefd bent. Knipoogje smijten,dat soort dingen.

Of je kunt zien of iemand gay is ligt aan de persoon zelf. Sommige homoseksuelen is het te zien, bij anderen weer niet.

Groetjs

Reageer