Vraag

Ik wil een vriendje

  • 29 November 2018
  • 7 reacties
  • 485 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(de titel zegt niet dat ik dat op dit forum wil regelen ik wil er aleen over praaten)

Ik ben nooit een meisje geweest dat graag een vriendje wou en ik vond dat bij anderen meiden altijd maar raar. Tot leterlijk een week ofzo terug....

(misschien kijk ik teveel love siries maar oke...)

Anyway ik verlang als het ware naar een schouder om tegen te leunen iemand om mee te praaten tot mide in de nacht en emoties delen. (kussen en secueele dingen is totaal niet mijn doel.... Maar het is ook niet zo dat ik aleen ben of niet voor mijzelf kan zorgen)

Ik voel gewoon dat ik een vriendje wil....

Aleen zomaar een vriendje kreigen is ook niet mijn doel ik wil wel passie en liefde in een relatie...

Ik vind een jongen wel leuk maar ik zie hem nooit meer (school gewisseld) en ik mocht hem niet volgen op insta.... Om eerlijk te zijn hoop is dat hij gelukig is....

Nu is er wel een jongen die ik erg ardig vind als vriend maar ik heb het gevoel dat hij meer voelt dan aleen vriendschap maar ik voel dat niet en dat vind ik erg sneu... Dus er is niemand waar ik überhaupt verkering aan zou vragen....

En als ik stop met het kijken van love siries voel ik dat gemis maar zodra ik kijk is dat gat gevuld... Ook bts vult dat gat met hun liedjes...

Ik kijk meteor garden om oneerlijk te zijn is die lei (darren Chen) echt.... Kan het niet uitleggen maar dat kan natuurlijk niet lol wand ja....

Ik wil niet overkomen als een hopeloos zielig kind dat wanhopig is maar ik weet niet goed wat ik met dit gevoel moet... Ik heb dit nooit eerder gevoeld...


Dankjewelll💖

Xx maud

7 reacties

hey,

ja ik snap je gevoel, heb zelf ook wel dat gevoel, maarja im ugly lol.
soms vind ik t wel jammer dat je via KT geen contactgegevens mag wisselen maar snap het wel hoor.(vind sommige mensen hier alleen zo aardig..)

tja jammer van die jongen van een ander school. zoals je zelf zegt heb je niet echt mensen waar je nu een relatie mee zou willen, ik zou het ook alleen nemen met iemand waar je het echt mee wilt.

als BTS en dat andere(ken t niet srry) je helpt zou ik dat vooral gebruiken, wat ik wel echt heel goed vind is dat je liefde wil voor de liefde en niet zoals de meeste 13/19 jarige puur voor seks...

geloof me jij krijgt echt een top vriend!
Haha ik struggle met pukkels voor de helft van mijn leven😂 nu is het zoizo minder bacteriën wand heb net mijn gezicht schoongemaakt haha😂 maar danog is het echt nog niet weg😅

Maar dat makat je nog niet leelijk💖 schoonheid is ook vanbinnen en niemand is lelijk wand iedereen vind iets anders mooi👍🏻
Badge +2
Een aantal reacties verwijderd. Blijf bij het topic . Sandra de Kindertelefoon

Reageer