ik wil een vriendin!!

  • 4 January 2013
  • 21 reacties
  • 12301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben 13 jaar 175cm en 63 kg (jongen) xd.
ik wil dol graag een vriendin maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken.
en of ik aantrekkelijk over kom maaar....
ik wiil graag tips..
please help me!!!!

21 reacties

haha goede vraag wil ik namelijk ook:P ben 16 jaar en 70 kilo(mager)  ik blijf deze topic volgen!:D
tAnx markvd
Je moet geen vriendin willen, je moet een meisje leuk vinden en kijken wat de opties zijn..
ga een keer uit; naar een feest ofzo, dan kun je proberen meisjes te versieren :)
lukt je vast wel! gewoon vrolijk zijn en lief, dan komt het wel goedd
x
haha goede vraag wil ik namelijk ook:P ben 16 jaar en 70 kilo(mager)  ik blijf deze topic volgen!:D
Heey, ik ben een meisje, 14 jaar. Woon in Brabant. Heb (niet heel erg) kort haar, bruine ogen, ben ong. 1,67 m en ben single. Waar woon jij en hoe zie je er uit?
Mijn haarkleur is trouwens ook bruin.
bruinhaar vind ik best wel mooi :P
ik woon in breda

meer mag ik denk ik niet zeggen als dat van breda ook niet mog willen jullie het dan weg haalen?
@ gabrielski98 en niriko007,

Goed dat jullie het hierbij laten met het uitwisselen van persoonlijke gegevens, want verder dan dit is het niet toegestaan.
Daten en persoonlijke gegevens uitwisselen is tegen de forumregels.
Jullie dreigen wel off-topic te gaan, want thijs_L vraagt om tips om een vriendin te krijgen en aantrekkelijk over te komen. Misschien dat jullie hem daarmee kunnen helpen?

Hartelijke groeten,
Linda van de Kindertelefoon
Als je gewoon aardig bent en niet anders doet rondom je vrienden moet het wel goedkomen hoor. Als je een meisje leuk vind flirt dan een beetje met haar, zeg dat haar haar mooi zit vandaag en dan een andere keer bijvoorbeeld dat haar schoenen mooi zijn. Ik denk dat het dan wel moet lukken hoor! ????
Je moet vooral je zelf blijven, dat is heel belangrijk. Teminste, dat vind ik bij een jongen. Ga je niet anders voor doen dan je bent. Er is vast wel een leuk meisje op deze aarde die jou ziet zitten. 

Bovendien ben je nog hardstikke jong, dus er is tijd zat! 🙂
ik zou eens naar een club gaan ofs, of naar de stad in de middag, veel meisjes zullen daar zijn en als je dan een leuk meisje ziet gewoon op haar afstappen !
Goodluck
Ik heb hier ook best last van, maar ik denk wel dat dat vanzelf komt (ben ook 13) het licht er weer aan, ik heb ook weinig zelfvertrouwen in mijn uiterlijk maar anderen mensen vinden jouw weer lelijk en andere hot, dus ik zouw wachten. Das wat ik ook doe. Succes jonge
hoi ik ben 12 maar ik wil verkeering en ik ben zingel ik ben verleege dus helpe me of jaa meschien :rolleyes:? plaats ermelo  

alls je intresse heb bel me op skype name robert-jan1122 tot later 
hah ik ben 13 jaar en ik woon ook in Breda! veel Bredaatjes hier!! :D
ik ben 170 cm en heb halflang kastanjebruin/goudkleurig haar, met een beetje krul erin.

TIPS VOOR VERKERING::

WEES AARDIG TEGEN IEDEREEN, JONGENS EN MEISJES!!
ZORG DAT ER IEMAND IS DIE JE LEUK VIND
PROBEER VEEL/VAAK IN CONTACT TE KOMEN MET DIEGENE (niet lichamelijk maar sociaal!!)
ALS JE VER GENOEG BENT, MAAK EEN VREUGDEDANSJE (in het geheim) EN ALS JE HET DURFT....
VRAAG OF HIJ/ZIJ ZIN HEEFT OM EEN KEER AF TE SPREKEN
VOORBEELDEN VOOR AFSPREEK PLEKKEN ZIJN:
- JOUW HUIS
- BIOSCOOP
- PARK
- ZWEMBAD
- KERMIS
- WEET IK VEEL WAAR JE GRAAG NAARTOE WIL :D

PROBEER DAT EEN PAAR KEER (3 à 4 keer)
WIL/DURF JE HET EN BEN JE ER KLAAR VOOR?
PRAAT MET HEM/HAAR OVER JE GEVOELENS VOOR DIEGENE

DIT ZIJN TIPS GEEN BEVELEN!!!
(misschien zijn ze handig, ik heb 2 vriendjes gehad en ben in de brugklas 4 keer gevraagd)

BEDANKT VOOR HET LEZEN EN SUC7
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XX Zelda
Badge
Hi ik ben 12 en 1.50 en ik ben singel maar het lukt me gewoon niet om iemand leuks te vinden iemand met rood goud haar lief leuk schattig

Bericht aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 6 en 7
Hi ik ben 12 en 1.50 en ik ben singel maar het lukt me gewoon niet om iemand leuks te vinden iemand met rood goud haar lief leuk schattig
Ga gewoon met wat meiden of jongens in gesprek. Ga niet alleen af op uiterlijk. Veel meiden vinden een luisterend oor heel aantrekkelijk. Probeer dus eerst te zorgen dat meiden met hun vriendinnen drama's en onzinnig gezeur bij jou terecht kunnen. Maar laat vooral niet merken dat je het als gezeur ziet. De meiden/het meisje zal je gaan vertrouwen en als je haar als vriendin wil kun je het dan gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. En je bent nog jong. Je hebt alle tijd. Ga niks overhaast doen. Als je eerste relaties niet leuk zijn door wanhoop kun je er veel spijt van krijgen.
Veel succes en plezier in het vinden van een leuke meid of jongen!!
Reputatie 2
Badge +3

Hoi Fharrellemans gg, Je mag hier wel tips vragen om een vriendin te vinden, maar het is niet toegestaan te daten via het forum. Wij vinden het voor ieders veiligheid heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is ook het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 4). Groetjes, Hester van de Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

hoi ik ben 13 jaar 175cm en 63 kg (jongen) xd.
ik wil dol graag een vriendin maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken.
en of ik aantrekkelijk over kom maaar....
ik wiil graag tips..
please help me!!!!

 

 

Ik zoek ook een vriend of vriendin maar vind niemand. 

Reputatie 2
Badge +1

Goeie vraag! Probeer haar aandacht te trekken bv maak eten vr haar of meer!!

Badge

Goeie vraag! Probeer haar aandacht te trekken bv maak eten vr haar of meer!!

Niet iedereen kan koken

Reputatie 1
Badge +1

 

Hoi, ik ben een jongen 13 bijna 14 zwart haar bruin ogen baard in de keel heb al een lichte snor :)
ik ben ook opzoek naar een vriendin waar ik alles bij kwijt kan en zij dan ook bij mij, voel me lonely :/

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. Zie forumregel 3; plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Reageer