Vraag

ik wil een vriendin


Reputatie 3
Badge +4

Hoi ik ben een jongen 16 jaar en het lijkt me wel leuk om een vriendin te hebben. Ik weet ook wel 123 dat dat niet zo gaat. Maar waar of hoe kan ik nieuwe mensen  (meiden ontmoeten). Alvast bedankt.


15 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Tv moet gn zijn op snap

Het kan zijn dat ze haar snap streak wilt onderhouden met jou.

Ik zou haar s’ochtends een gm snap sturen. Als ze daar op reageert kan je een gesprek aanknopen. 

En als ze zelf al een gm snap stuurt kan je reageren met gm & hoe gaat het of iets dergelijks. 

Dit kan ik zeker wel een keer doen ja. Thx voor de tips

Tv moet gn zijn op snap

Het kan zijn dat ze haar snap streak wilt onderhouden met jou.

Ik zou haar s’ochtends een gm snap sturen. Als ze daar op reageert kan je een gesprek aanknopen. 

En als ze zelf al een gm snap stuurt kan je reageren met gm & hoe gaat het of iets dergelijks. 

Reputatie 3
Badge +4

Tv moet gn zijn op snap

Reputatie 3
Badge +4

Iemand die ik leuk vind stuurt de laatste tijd heel vaak tv met halve gezicht en een smiley met hartjes erbij. Kan dit wat betekenen.

Reputatie 3
Badge +4

ik ben een meisje en ga zelf altijd met mijn vriendinnen naar de Hema

Misschien kan je daar een xtje een gaan en kijken of er meiden zijn

Bedankt goed idee

Reputatie 3
Badge +3

Hey peoplelover,

Ik weet niet of het een heel goed idee is en of je zo echt een vriendin kan vinden, maar ( pls laat dit mogen van de kindertelefoon) ik kijk vaak op apps zoals “Yubo“ of “F3” . Op dat soort apps kom je best vaak leuke mensen tegen. Dus check t eens. van de rest zou ik zeggen kijk rond op school of in de buurt in je dorp of stad. daar lopen ook vaak wel leuke mensen rond.

gr. Ranger13 

Heej, 

Je moet eerst een relatie opbouwen met iemand, eerst gewoon over huiswerk praten of zoiets. Dan gaan jullie over andere dingen praten en wordt jullie relatie al beter. Dan moet je gewoon dingen met haar gaan doen, dagjes uit enzo, en het dan eens vragen. Verwacht niet dat het snel gaat, het gaat tijd kosten.

Helaas werken deze tips niet voor mij, maar hopelijk wel voor jou. 😅

Groetjes

Badge

ik ben een meisje en ga zelf altijd met mijn vriendinnen naar de Hema

Misschien kan je daar een xtje een gaan en kijken of er meiden zijn

Reputatie 3
Badge +4

Hoi  peoplelover!

Er lopen zoveel meiden rond op school!

Loop er gewoon op af we bijten niet!

Maar je moet er wel tijd aan geven. Namelijk eerst leren kennen vraag of je samen huiswerk wil maken of iets leuks wilt doen! En geef een meid aandacht daar Houden ze van! Oh ja vergeet niet...het gaat niet hoe ze eruit ziet maar hoe ze binnen is 😉

Groetjes...onbekend

Bedankt voor de tips. Ik snap wel is met een meid maar dan stuur ik iets en dan beantwoord ze alleen 

Aar en vraagt zelf nooit wat 

Badge

Hoi  peoplelover!

Er lopen zoveel meiden rond op school!

Loop er gewoon op af we bijten niet!

Maar je moet er wel tijd aan geven. Namelijk eerst leren kennen vraag of je samen huiswerk wil maken of iets leuks wilt doen! En geef een meid aandacht daar Houden ze van! Oh ja vergeet niet...het gaat niet hoe ze eruit ziet maar hoe ze binnen is 😉

Groetjes...onbekend

Heyhoi @Peoplelover,

ik kan begrijpen dat je graag een vriendin wilt. En inderdaad; dat gaat niet zo 1 2 3.
Dit klinkt misschien stom, maar ik denk dat je het gewoon de tijd moet geven. Er is niks mis mee als je op je 16e nog geen vriendin hebt gehad. Sommige mensen krijgen op hun 18e pas hun eerste vriend(in). Waarschijnlijk wil jij zo snel mogelijk een vriendin en kan je niet wachten. Maar geloof me; je komt echt wel een keer iemand tegen. Geef het gewoon de tijd. Ga door met je leven en je ontmoet op een dag wel de ware :-)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes soyeonx.

Badge

Ik zou gwn nieuwe mensen leren kennen, kan soms spannend zijn maar hoe vaker je het doet hoe beter je wordt en ja als je het zo doet dan ken je ook gelijk een beetje hun persoonlijkheid.

Reputatie 3
Badge +4

Iemand nog meer tips 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi hoi, ik ben zelf 15 en heb nog geen vriendin gehad, maar er lopen zat meiden rond op school gok ik🤔, anders ga je een keer een avondje uit, daar leer je ook nieuwe mensen kennen. Ik heb zelf geen ervaring maar ik weet wel dat meiden het echt leuk vinden als je ze aandacht geeft, vragen stelt, interesse toont etc. Met dat kom je al heel ver, en geloof me. Er komt echt wel een keer iemand op je pad! Succes!

Bedankt voor de goede tips maar ik ben best verlegen 

Hoi hoi, ik ben zelf 15 en heb nog geen vriendin gehad, maar er lopen zat meiden rond op school gok ik🤔, anders ga je een keer een avondje uit, daar leer je ook nieuwe mensen kennen. Ik heb zelf geen ervaring maar ik weet wel dat meiden het echt leuk vinden als je ze aandacht geeft, vragen stelt, interesse toont etc. Met dat kom je al heel ver, en geloof me. Er komt echt wel een keer iemand op je pad! Succes!

Reageer