Beantwoord

Ik voel me alleen en wil daarom een vriendin

  • 25 March 2020
  • 13 reacties
  • 1506 Bekeken

Badge

Hoi allemaal.

 

Ik voel me fucking alleen en wil graag een vriend(in) maar ik weet bij echt hoe ik iemand moet fixen.

Pls hulp en ik ben bi btw 

 

Groetjes een random joch van 15

 

icon

Beste antwoord door Sam sample last name 26 March 2020, 01:19

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +1

Nouja ik ben zelf ook best wel aleen (geen vrienden) ik moet nog naar de middelbare school gaan dus ik denk dat ik daar zelf wel wat minder wordt maar we kunnen samen chatten als je wilt

Reputatie 2
Badge +1

Same maar Ik Ben 13 Ik GA dit jaar na middelbare. Toen zag bij de opendag war voor meisjes er rondliepen.

Mijn opendag was geweldig zonder gids weet niks van de lokalen af hahah. 

Badge +1

Same maar Ik Ben 13 Ik GA dit jaar na middelbare. Toen zag bij de opendag war voor meisjes er rondliepen.

Mijn opendag was geweldig zonder gids weet niks van de lokalen af hahah. 

Haha wtf! Ik ben niet eens naar een opendag geweest! Zo nutteloos 

Badge +1

Maar goed ik moet echt gaan slapen! 🤣

Welterusten

 

Badge

k ben ook zo lonelyyyyy

t is echt kut als je 3e wiel bent dan zie je zo n vriendin en dr vriend zoenen

uugghhhh

k ben ook zo lonelyyyyy

t is echt kut als je 3e wiel bent dan zie je zo n vriendin en dr vriend zoenen

uugghhhh

Ik ken t

Badge

Hoi allemaal.

 

Ik voel me fucking alleen en wil graag een vriend(in) maar ik weet bij echt hoe ik iemand moet fixen.

Pls hulp en ik ben bi btw 

 

Groetjes een random joch van 15

 


ga niet gelijk voor het knapste/mooiste meisje van de school/klas en als je nog niet zo veel ervaring heb ga dan eerst gewoon naast/achter/voor een meisje zitten in de klas en voer dan eerst een paar gewone gesprekken over school

Badge

Je moet je effe gaan verdiepen in pick up lines

Badge

Begin alsjeblieft nooit een relatie uit eenzaamheid. een relatie draait namelijk om gevoel.. je gaat anders die persoon sws ketsen.

Badge

Super relatable, ik ben wss gay maar ik wil het mijn ouder niet vertellen. Maar ik wil wel dat ze weten wanneer ik een vriendinnetje heb. Echt zo kutttt ik wil zo graag een gf

Heyy, ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb eigenlijk (nog) geen idee of ik op jongens of op meisjes val (deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon in verband met forumregel 7).

 

Groetjes 

Een meisjes van 14

ga gwn met meiden praten(niet dat ik dat durf maar toch) misschien merkt je dat je iemand leuk vind

Reputatie 1
Badge +1

Ja ik wil ook wel een vriendin ik wil er een die ik kan vertrouwen en waar ik met al mijn problemen bij kan en zij dan ook bij mij kan komen

Reageer