Vraag

Ik voel me alleen

  • 31 January 2018
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben marijn en 13 jaar ik voel me soms alleen. Als ik andere jongens met een meisje zie kletsen. Ik heb dat zelf niet ik ben te bang om met meisjes te praten zelf ben ik vaak verliefd geweest maar ik heb het dan nooit te durven zeggen tegen diegene dus ik ben ze altijd misgelopen.

Hier nog wat info over mij dan weten jullie wat over mijn karakter:
Hobby's: voetbal.schrijven,lezen,zingen (ik zit op zangles en creatief zijn.

Ik zoek hulp. Hoe krijg ik een vriendin?.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey Marijn,

Goed dat je op zoek bent naar wat advies. Ik hoop je dat een beetje te kunnen geven.
Ik kan niet goed opmaken of je je nou alleen voelt omdat je geen vriendin hebt, of omdat je je überhaupt eenzaam voelt.
Als je je überhaupt eenzaam voelt is dat erg vervelend, maar dit is relatief 'makkelijk' op te lossen.
Zorg gewoon dat je je vrienden meer ziet na school, of je nou gaat voetballen of gamen.

Ik begrijp heel goed dat je het lastig vindt om met meisjes te praten. En hoe eng het ook lijkt, je zult hier het makkelijkst overheen komen door het gewoon WEL te doen.
Probeer contact te leggen met een meisje die je aardig vindt. Je kunt bijvoorbeeld altijd een appje over huiswerk o.i.d sturen om een begin te maken.
Je hoeft haar niet per se leuk te vinden, want je kan toch ook gewoon meisjes als 'vriend' hebben.
Misschien voelt het na verloop van tijd dan prettiger om te praten met een meisje. Hiervan zal je, als je een leuk meisje leert kennen, veel profijt van hebben. Want om een vriendin te kunnen 'krijgen' zul je toch echt met haar moeten kunnen praten.

Ik wil je één ding meegeven; ga niet expliciet op zoek naar een vriendin. Het overkomt jou echt nog wel. Je hebt nog zo lang te gaan.

Reageer