Vraag

Ik vind weer eens iemand leuk...

  • 28 June 2019
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik vind weer eens iemand leuk en weet niet of hij mij leuk vindt. We hebben echt heel af en toe een gesprek en hij is heel sociaal maar ik ben erg verlegen. Ik durf hem ook niet te appen ofzo. Wat moet ik doen en hoe weet ik of hij mij leuk vindt?

Groetjes MagicMirror

6 reacties

Hey,

Als hij erg sociaal is, vindt hij het waarschijnlijk niet erg als mensen contact met hem zoeken. Daarom zou ik vaker met hem praten en eens vragen of 'alles goed' met hem is via Whatsapp.

Groetjes.

Een Persoon Zonder Naam
Hey,

Bedankt voor je reactie. Vrijdag komt een vriendin bij mij en ga ik hem appen. Als mijn vriendin erbij is heb ik ook afleiding zodat ik niet om de 5 seconden op mijn telefoon ga kijken😊

Groetjes
Badge
Vraag NIET of alles goed met hem is. ABORT ABORT. Dat is zo droog en na
"hey
Hey
Alles goed?
Ja met jou
Ja ook
Nice"
Is het gesprek dood gebloed
Vraag of ie met je wil inbreken in een verlaten gebouw. Das spannend ofzo. Leuk man
Ja, nou, ja, vragen of je met hem wil inbreken in een verlaten gebouw is ook droog, maar wel grappig. Knoop een gesprek met hem aan als je ook bij vrienden zou doen. Praat misschien over leraren, toetsen, vakantie, etc.

Bijvoorbeeld:
'Hey, ook zin in vakantie?'
'Ja, jij ook?'
'Wat ga je doen?'

Zo heb je al een goed gesprek. Het probleem is dat het altijd een beetje 'raar' is als je hem nog nooit hebt gesproken, maar dat hoort erbij.

Groetjes,

Geen_Naam
Badge
Precies. Grappig. Grappige meiden zijn zeldzaam en gewild. Als je slim bent luister je naar mij
Die mentale uil is al vaker verbannen van dit forum, met een reden.

Hij heeft een punt, maar dan moet je zeker weten dat die jongen dat persoon is die van die droge humor houdt. Ik vind het wel grappig, maar ook verrassen en misschien voel ik me overvallen.

Reageer