Vraag

Ik vind iemand leuk die bijna twee jaar ouder is.

  • 17 September 2018
  • 20 reacties
  • 434 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit in de eerste maar, ik vind iemand uit de derde leuk en die vind mij waarschijnlijk ook leuk. Ik heb het gevraagd maar ze zei "ben ik niet iets te oud voor jouw". Is twee jaar verschil groot of klein? En ik weet ook niet wat ik tegen haar moet zeggen morgen op school...

20 reacties

Hey,

2 jaar kan wat mij betreft wel. Het is wel zo dat een meisje uit de derde waarschijnlijk niet met een jongen uit de eerste wilt, dat heeft er ten eerste mee te maken dat iemand uit de derde net iets anders denkt als iemand die(neem ik aan) pas een paar weken op de middelbare school zit. Ten tweede is de kans dat mensen haar als raar gaan zien omdat ze met een brugger neemt heel erg groot. Ik ken wel mensen uit mijn jaar die met een brugger hebben/hebben gehad alleen dan is het meisje altijd de Bruggers.

Dus nogmaals, wat mij betreft kan het alleen de kans dat het gaat werken is klein. Mag ik vragen waarom je denkt dat ze jou ook leuk vind?

Groetjes
Reme4
Ik denk dat omdat ze zegt vaak dat ik lief ben enzv stuurt vaak hartjes, lacht ook altijd naar mij op school en ik zit op het gymnasium als dat een verschil maakt? Want dat duurt 6 jaar... En ik heb ook andere vrienden die verkering hebben met meisjes uit de derde of fix..... Maar ik heb ook niet gezegd dat ik op haar ben maar dat ik haar een beetje leuk vind. Vandaag heb ik ook met haar afgesproken op school...
Hoi

Je vindt een meisje leuk dat twee jaar ouder is. Twee jaar leeftijdsverschil valt op zich wel mee. Het is vooral een kwestie of het een probleem is voor jullie. Zoals @Reme4 zegt kan het dat zij anders denkt dan jij, of dat jullie met andere dingen bezig zijn. Het kan ook dat jij volwassen bent voor je leeftijd, en dat het leeftijdsverschil daardoor geen probleem is.

Hoe was jullie afspraakje? Hebben jullie het hierover gehad?

Groetjes
Kenshin
Kan prima denk ik verwacht wel dat zij misschien wilt zoenen
Hoi @Kenshin

Ik ben best wel volwassen voor mij leeftijd vind ik zelf. Toen we afgesproken hadden gingen we niet echt over die dingen praten maar gewoon "normale" dingen. Ik ga er wel eens met haar over hebben. En we hebben een schoolfeest vrijdag, dus dat kan misschien wel het "moment" zijn dat we verkering krijgen.
Wat leuk dat jullie het gezellig hebben samen. Ik hoop dat het schoolfeest minstens even gezellig wordt. Veel plezier 🙂
Hey,

Klinkt supergoed! Sowieso iedereen uit je klas gaat jaloers zijn als je met een meisje uit de derde hebt?

Ben benieuwd wat er op het schoolfeest is gebeurd.
Hey @Reme4

Het is niet echt volgens plan gegaan want ze kwam niet, omdat een vriendin van haar kwam niet meer en nu doet ze opeens heel bot op telefoon chatten. Tips misschien? En ik weet het niet zeker als ik haar nog steeds leuk vind.....
Aw, dat is niet fijn. Wat jammer dat ze opeens bot tegen je doet. Zou je haar kunnen vragen waarom ze zo tegen je doet? Als je twijfelt of je haar nog leuk vindt, kan je eventueel wat afstand van haar doen. Misschien zorgt dat voor duidelijkheid.
Als ik vraag waarom ze bot doet, maak ik het denk ik alleen maar erger en ik neem nu ook wat afstand van haar, ik app ook niet meer met haar...
Als je van school afbend en je ontmoet iemand in de stad (ofzo) en die is 2 jaar ouder maakt dat echt niks uit het enige waardoor jij en hij dat nu een beetje gek vinden is door de klassen wand 1e en 3e voelen als een heel groot verschil terwijl dat eigelijk best wel meevalt (ik ben 2 keer blijven zitten en ik voel mij nu echt niet alsof ik bij alemaal jongen mensen zit nee hoor voelt gewoon als zelfde leeftijd??
Jij en hij oeps haha jij en zij ach wat maakt het ook uit Juilie is beeter????
Hoi @Mijnigezien

Dat is ook het probleem. Het lijkt zo groot terwijl het eigenlijk heel klein is.
Leeftijden maakt in de relaties niet uit. Ik ken iemand die hebben 12 jaars verschillen en zijn getrouwd en gelukkig
Overbodige quote verwijderd, de Kindertelefoon

Getrouwd zijn is natuurlijk wel net weer iets anders, op de middelbare school kan 2 jaar best verkochte verschil zijn, vooral omdat 'gewoon een normale jongen' pas een paar weken naar die school gaat.

Maar over 10 jaar maakt dat allemaal inderdaad niks meer uit.
Een update

Dus..... Ik heb het helemaal verkloot.
Eerst gingen we gewoon weer praten , ik heb ook samen met haar gefietst en daarna ging het opeens... Tja ik weet zelf niet wat ik zelf fout heb gedaan. Negeerde ze me volkomen (Ik zei nog hoi en ze liep weg) ze kijkt ook niet meer mij snaps. Ik keek nog vandaag op haar verhaal op Instagram en ik zag dat ze bij een andere jongen thuis was.... Misschien vind ze die jongen leuk. Ik denk zelf dat ze mij leuk vond maar iets fout heb gedaan of ze vind iemand anders leuk.. Niet omdat ik in de eerste zat ofzo en dat ze mij daarom negeert want de meeste vrienden die ik heb zitten in de derde tweede en ik ken vrijwel iedereen bijna in de tweede, derde jaarlaag en hun mogen mij ook tja. Ik weet zelf ook niet wat ik fout heb gedaan..
Wat jammer dat het zo gelopen is. Jij hebt niet per se iets fout gedaan. Misschien klikte het toch niet zo goed tussen jullie als eerst leek. Een meisje en een jongen kunnen vriendschappelijk met elkaar omgaan, maar het zou kunnen dat ze die jongen leuk vindt. Je zou met haar kunnen bekijken of jullie hier eens over kunnen praten, zodat het voor jullie beiden duidelijk wordt.
Hoi @Kenshin

Maar het probleem is ook dat ze mij volkomen negeert (Waarschijnlijk als ze mij ziet gaat ze express weg net zoals de vorige keer) en ik vond haar toch niet meer leuk...
Wat vervelend dat ze je negeert. Denk je dat, als je haar toch niet meer zo leuk vindt, je dit achter je zou kunnen laten? Misschien is het beter om door te gaan, en niet te lang bij deze situatie te blijven stilstaan.
Ja, ik denk is het gewoon beter om het achter me te laten. Maar bedankt voor all het hulp! (Ook de andere mensen die reageerde op mijn vraag)

Reageer