Vraag

ik vind iemand leuk

  • 30 December 2019
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, 

Ik vind een meisje leuk en ik weet eigenlijk ook wel zekerder zij mij ook leuk vindt. Er is alleen een probleem. Al mijn vrienden zeggen dat ze lelijk is. Ik vind dit zelf wel meevallen maar ik ben bang als ik zeg dat ik haar leuk vind dat ze me dan gaan uitlachen of iets in die richting. Ik heb soms ook het gevoel dat ze gewoon een beetje jaloers zijn maar dit weet ik niet zeker. Weet iemand wat ik moet doen?

 


2 reacties

Als het echte vrienden zijn lachen ze je niet uit en accepteren ze het. Als jij Dr echt leuk vind. Maaar word natuurlijk niet blind verliefd dat je je vrienden laat vallen.

Heyo,

Oke. Het antwoord van je vrienden is hier niet belangrijk. Het gaat hier om jou! Als jij haar leuk vindt dan is dat het enigste wat belangrijk is. Als het je echte vrienden zijn zullen ze dit accepteren en blij voor je zijn. Doen ze dit niet en maken ze jullie 2 belachelijk dan mag je je wel is afvragen of het wel echt je vrienden zijn.

Ga naar dat meisje toe en vertel haar dat je haar echt heel leuk vind. Waarschijnlijk zegt ze dat ook vind van jou. En zo zijn jullie samen gelukkig. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer