Beantwoord

Ik vind iemand leuk.

  • 12 October 2018
  • 4 reacties
  • 512 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

zoals je aan de titel ziet vind ik iemand leuk. Ze zit op een andere school dank ik (best dichtbij) we zitten allebei in de derde klas en we kennen elkaar wel redelijk goed. Nu heb ik het niet vertelt dat ik haar leuk vind maar dat zou ik wel willen doen maar niet op app dus ik wil graag afspreken hoe zou ik dit het beste kunnen doen. Trouwens ik wil echt weten of ze iemand leuk vind want anders is het awkward als ze al een crush heeft hoe zou ik dit het beste kunnen vragen of te weten komen. Trouwens ik ben 14 . Ik verwacht tips. Bedankt๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 October 2018, 08:39

Bekijk origineel

4 reacties

Hey,
Als je graag wilt weten of ze al een crush heeft op iemand anders zou ik ff FBI onderzoek gaan doen (eigenlijk dus gwn op al dโ€™r social media dingen enzo gaan kijken, want daar kan je heel ver mee komen) ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚ Als je weet dat ze op iemand anders is kan je uberhaupt beter niet zeggen dat je op haar bent, want dat wordt dan sowieso niks. En je kan gewoon een keer vragen van heb je zin om af te spreken en dan gewoon iets leuks gaan doen ofzo en het dan ergens zeggen. Je hoeft trouwens niet perse te weten of ze op iemand amders is, want ik ken namelijk een jongen en een meisje, de jongen had dat meisje gezegd dat hij op haar was, maar dat meisje had al een crush op een ander. Het is nooit awkward geworden tussen hen.
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen
Hey,
Als je graag wilt weten of ze al een crush heeft op iemand anders zou ik ff FBI onderzoek gaan doen (eigenlijk dus gwn op al dโ€™r social media dingen enzo gaan kijken, want daar kan je heel ver mee komen) ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚ Als je weet dat ze op iemand anders is kan je uberhaupt beter niet zeggen dat je op haar bent, want dat wordt dan sowieso niks. En je kan gewoon een keer vragen van heb je zin om af te spreken en dan gewoon iets leuks gaan doen ofzo en het dan ergens zeggen. Je hoeft trouwens niet perse te weten of ze op iemand amders is, want ik ken namelijk een jongen en een meisje, de jongen had dat meisje gezegd dat hij op haar was, maar dat meisje had al een crush op een ander. Het is nooit awkward geworden tussen hen.
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen

Ze reageert onder veel fotos van jongen een hartje maar ik denk dat het als vriend bedoeld is omdat ze het bij meerdere doet. Dus ik denk dat ik kans maak
Badge

Ik vind iemand leuk maar durf het niet tegen hem te zeggen wat moet ik doenย 

ย 

Reputatie 1
Badge

gwn vragen

Reageer