Ik vind haar leuk... Maar zij mij ook?

• 18 april 2017
  • 9 reacties
  • 419 Bekeken

Bij het verkeerde sub-topic geplaatst... Sorry 😕
Voor goede topic, zie relaties en liefde

9 reacties

Hoii iedereen,
Ik wil even mijn verhaal doen en om jullie raad vragen.

Het begon op schoolreis een paar dagen geleden. we gingen 6 dagen en wat hier is gebeurd is nog het laatste wat ik verwachtte.
Ik heb een meisje leren kennen. De 2e dag van de reis sprak ik haar aan, en die dag hebben we heel veel staan praten. Toen we de groep volgden maar te druk met elkaar bezig waren en daardoor de rest kwijt raakten, werd er al geroepen dat we elkaar leuk zouden vinden en dat we tortelduifjes waren. Ik merkte dat ze constant betrokken was bij mijn omgeving.
De dagen daarna werd het steeds intenser, en de laatste dag van de reis liepen we langs elkaar en ook echt tegen elkaar aan, maar ik durfde haar hand niet vast te pakken of iets anders te doen dan te praten, omdat ik bang was dat zij daar niet klaar voor was. Op die avond zaten we tegen elkaar aan een gesprek te voeren, en ik voelde haar lichaamswarmte en dat voelde heel prettig.
Ik merk dat constant als ik in haar omgeving ben, ze me heel vaak aankijkt. Vaak blijft ze dan nog heel lang staren. Als ik haar terug aankijk beginnen we lief te lachen, tot een van ons wegkijkt, omdat het te veel wordt.
Ik merkte dat zij individuele vrijheid heel belangrijk vindt en dat ze graag veel bij haar vriendinnen wil zijn, dat heb ik ook.
Ik vroeg op het vliegveld via whatsapp of het ook leuk vond om met mij te praten.
Ze zei dat ze het heel gezellig vond en ook heel graag contact wil houden. Ze zei ook dat ze nog niet aan veel meer toe was, omdat ze me nog niet zo lang kende.
Dit is dus best positief, het betekent namelijk dat ze mij beter wil leren kennen denk ik.

De laatste dagen waren best lastig. Ik heb haar geappt en we hebben best veel gepraat via whatsapp, maar ik merk aan haar, en dat wil ik ook, dat in real life het veel fijner is. Er zijn veel tekens waaruit kan blijken dat ze me leuk vindt. Echter neemt ze niet heel veel initiatief op whatsapp. Komt dit doordat ze verlegen is, komt het doordat ze verwacht dat ik een move maak, of komt het doordat ze me niet leuk vindt?
Ik vraag me nu af: Vind ze me leuk?
Wat moet ik doen om het verder uit te laten bloeien? Is het al een goed idee om bv. samen een ijsje te gaan eten? of is dat nog te vroeg?
Ik ben nu al een beetje klaar met praten via whatsapp, omdat ik het veel leuker vind om haar in het echt te zien.
Bijna iedereen zegt dat als ze mij met haar zien, duidelijk te zien is dat ze me leuk vindt. Ik wil het graag zeker weten.

Gr.
ik ben even bezig geweest met lezen maar je hebt haar op whatsapp nodig haar anders een weekend uit en vraag het dan
Wat bedoel je precies met nodig haar een weekend uit? Is dat niet een te grote stap?
Hey,

Vertel haar hoe gezellig het was en dat je haar graag wil weerzien. Dit hoeft niet als verliefd te zijn dit kan ook gwn als vrienden zijn of om elkaar beter te leren kennen zoals ze voorstelde. (Als je haar ziet kan je meteen vragen wnr ze weer langskomt?)

Veel succes en groetjes,
Meiske
Hoi Meiske,
Bedankt voor je reactie! Ik zal het aan haar vragen. Ik hoop dat er daardoor geen spanning op onze band komt te staan, maar dat valt denk ik uiteindelijk wel mee.
Hey,

Ik ben zelf iemand die dit gewoon recht voor zn raap doet.
Ik zou als ik jou was gewoon zeggen tegen haar dat je dr wat moet vertellen, en dat je haar leuk vind.
Zoals ze tegen jou doet denk ik dat dit wederzijds is.
Misschien is dit de eerste keer dat je het doet, maar dat is juist leuk. Zet je gewoon over de stap heen en dan voelt het als een enorme opluchting.
Misschien vindt ze jou niet leuk, maar dan heb je het tenminste verteld!
Doe dit wel bellend, want om een berichtje te sturen maakt niet veel indruk.
Succes, en ik hoor hoe het is gegaan.!
Hoi Ikbenikben,
Bedankt voor je reactie! ik denk dat het een goed idee is. Echter heb ik wat nieuws te vertellen.
Ik heb dus vandaag aan haar gevraagd of ze het nog leuk zou vinden om me nog te zien voor de vakantie, als excuus heb ik dus de vakantie gebruikt om te zeggen van hey, het is dalijk 2 weken vakantie, zullen we nog een keer elkaar zien, of is dat niet zo'n goed idee?
Hierop zei ze iets in de richting van:
"Ik vind dit heel lastig want ik vind het echt heel gezellig met jou, alleen ik denk dat dat nog te snel is ~met een blozende smiley erachter~. "

Wat moet ik hiervan denken?
Vind ze me wel leuk?
Is het gewoon nog te vroeg?
Wil ze nog met me omgaan?
Of is het een stil teken dat ze liever niet meer met me wilt praten?
Wil ze me beter leren kennen?

Ik hoop dat jullie een beter idee hiervan hebben dan ik, want ik weet niet echt wat ik hiermee moet...
Gr.
- Onnodige quote verwijderd -

Hee,
Ik wil even snel advies geven... ik zal morgen wel mijn hele verhaal typen, want nu val ik half in slaap?
Krabbel niet terug! Kans is groot dat ze zich dan onzeker gaat voelen. Bijvoorbeeld "Oh help, ik heb het helemaal fout gedaan." Waardoor ze eventueel verkeerde keuzes kan gaan maken..
Maar ook niet gaan pushen, dit kan leiden tot een ongemakkelijke situatie waardoor je haar misschien kwijt kan raken, wat niet de bedoeling is!

Ik denk dat je 'gewoon' jezelf moet blijven en moet wachten tot jullie er allebei klaar voor zijn. Die blozende smiley zegt wel dat ze lichte gevoels voor je heeft?

Goodbye,
UneNana
Hoi UneNana,
Heel erg bedankt voor je reactie! Het helpt heel veel. Ik zal contact met haar blijven houden, maar ik denk dat ik haar ook wat ruimte moet geven, omdat ik denk dat ze niet helemaal weet wat ze voelt maar dat er wel iets plaatsvindt van gevoelens. Ik vind het fijn om te horen dat ik niet terug moet krabbelen.
Vandaag kwam ik haar tegen toen ik naar de wc moest. We zeiden allebei hoi maar ik zag aan haar dat ze een beetje schrok. Aan de manier waarop ze me aankeek en naar me lachte zag ik dat er iets met haar gebeurde. Ik weet niet wat, maar ik denk wel dat het goed is ?.

Reageer