Vraag

Ik vind haar leuk, maar vind zij mij ook leuk....

  • 6 June 2018
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik vind een meisje uit mijn klas leuk maar ik weet niet of zij mij leuk vind.
We praten tijdens de les wel redelijk veel met elkaar en fietsen soms samen en dan hebben we veel lol maar ik weet niet of zij mij nou leuk vind of niet. En als ze me leuk vibd ben ik ook nog zo'n flappie die haar niet durft te vragen...
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedank!

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Misschien is het een idee haar eerst beter te leren kennen, dus buiten school om ook contact hebben/afspreken. Op deze manier leer jij haar niet alleen beter kennen, dit is ook andersom zo. Mocht ze je nu nog niet leuk vinden, kan dit misschien door jullie extra contact zo groeien. Dan zal het je uiteindelijk ook makkelijker afgaan als je haar wilt vragen. Je voelt je bovendien dan meer op je gemak bij haar en weet waarschijnlijk zeker dat ze toch wel 'ja' zal zeggen.

En mocht je haar toch helemaal niks vinden, kunnen jullie altijd nog gewoon vrienden blijven. Het is heel vrijblijvend om haar beter te leren kennen, door extra contact te hebben of beter nog; af te spreken. Jullie zijn dan gewoon vrienden en misschien groeit dit wel uit op iets en anders blijf je gewoon vrienden.
Bedankt voor je reactie!
Ik zit in een soort gelijke situatie begin der gwn met haar over wat zij er van vind en reageert ze goed pobeerdat een beetje teflirten dan zal ze well wat door uiteindelijk krijgen en begint ze der ovdr

Reageer