Vraag

ik vind een meisje leuk

  • 16 November 2018
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb op Tiktok een meisje gezien die een fortnite dansje deed in een duet.
ik vond haar erg leuk en ik houd ook heel erg van fortnite.

wat moet ik doen? ik wil haar eigenlijk een foto van mijn zwans sturen maar ik weet of dat wel zo'n goed idee is...

8 reacties

Nee, begin gewoon eens met een leuk gesprek werkt vaak bij meiden en dan krijg je vanzelf hoogte van haar. Hoop dat je haar echte naam dan hebt. Maar ga niet gelijk rare foto's sturen want dan kunnen ze denken dat je en creep bent
Er zijn hier mensen met serieuze problemen en zelfs mensen die op het punt staan zelfmoord te plegen. Dit is niet de plek voor rickrolls.
Het lijkt mij onverstandig om een gesprek te beginnen met een foto van je geslachtsdeel.
Dat is een van de makkelijste manieren om jezelf geblokkeert te krijgen.
Stuur gewoon eeen berichtje en vraag hoe het met haar gaat, bijvoorbeeld.
Het lijkt mij onverstandig om een gesprek te beginnen met een foto van je geslachtsdeel.
Dat is een van de makkelijste manieren om jezelf geblokkeert te krijgen.
Stuur gewoon eeen berichtje en vraag hoe het met haar gaat, bijvoorbeeld.

heb je nou echt niet m'n vorige bericht gelezen of op de link geklikt
Waarom denk je überhaupt meteen aan om zo'n foto te sturen?

Ik vind ook een meisje leuk van me werk maar ga daar toch ook niet meteen een nf naartoe sturen?

Zoals de rest al zei. Ga eerst met haar gewoon praten en maak een band. Dan kan je later ooit nog is overwegen om een foto van je "zwans" te sturen.

Gr:Upp.
Jongens stop maar met te reageren deze post is een grap zoals ik al 3x heb gezegd
@Gamenmetcola16
Misschien moet jij is de forum regels opnieuw doorlezen. Iedereen mag op een topic reageren of die nou echt of fake is. Jij kan dat niet zien. En wij ook niet.

Of hebben we tegenwoordig een nieuwe regel met als gamenmetcola16 reageert dan hoeft niemand anders meer zijn mening erover te geven?

Gr:Upp.
~Gamenmetcola16,
"heb je nou echt niet m'n vorige bericht gelezen of op de link geklikt


Nouja, uit je bericht viel op te maken dat de link naar " Never Gonna Give You Up" van Rick Astley zou leiden, maar iemands handtekening is slechts decoratie van iemands account voor mij. Vaak zetten mensen er quotes neer, maar die zijn niet belangrijker dan de post.

Ik beantwoorde simpelweg de vraag van de gebruiker, wat mij niet verkeerd lijkt.
Dat is zo ongeveer de bedoeling hier, ongeacht wat de gebruiker er vervolgens mee doet.
Dan lijkt het mij ook een beetje onnodig om zo te reageren tegen gebruikers, die juist uiterst behulpzaam zijn.
Het is niet alsof ik, van alle mensen hier, blind ben voor al het ongein dat mensen hier wel eens uithalen.


Reageer