Vraag

Ik vind een klasgenote leuk

  • 10 July 2018
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik heb al vanaf het begin van het schooljaar dat ik een meisje uit mijn klas leuk vind. Ik heb haar al een keer gevraagd maar toen zei ze dat ze er.nog niet klaar voor was
Met de loop van het schooljaar zijn mijn gevoelens voor haar alleen maar sterker geworden, maar ik durf haar niet nogmaals te vragen.
Wat moet ik doen?

Help me alsjeblieft!
Ik zit nu niet meer bij haar in de klas maar ik blijf nog steeds aan haar denken



reacties samengevoegd voor de overzichtelijkheid - De Kindertelefoon

5 reacties

GEWOON NOG EEN KEER VRAGEN HEB IK OOK GEDAAN IS MISSCHIEN EEN BEETJE SPANNEND MAAR GEWOON DURVEN
Ohhhh... dit herken ik. Moeilijk... hmmmm... ik denk dat ik 't nog een keer zou proberen.
Of hopen dat hij zelf naar jou toe komt, dat hij iets met je wil of zo.
Maar ik weet 't ook niet zeker.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Misschien is het een idee haar eerst wat beter te leren kennen. Gewoon onder het mom van vrienden zijn. Je kan toch geen verkering nemen met iemand die je nauwelijks tot niet kent? De kans is namelijk ook een stuk groter dat ze ja zou zeggen als ze je al kent. Dan weet ze wat je leuke eigenschappen maar ook de mindere zijn. Dat geldt natuurlijk ook andersom zo. Ik weet niet hoe oud je bent, maar een relatie draait toch niet alleen om iemand leuk vinden..

Reageer