Vraag

ik vind een jongen leuk vind hij mij leuk?

  • 24 November 2019
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Badge

hey ik ben …… ik noem mezelf  eventjes fleur omdat dat handiger is :) hoi ik ben Fleur 13 jaar oud en ik vind een jongen leuk, ik vond hem  al leuk in groep 8 daarna gingen we allebei naar andere scholen en minder contact, nu hebben we 1x afgesproken een  2 maandjes terug toen gingen we zwemmen en dat was heel gezellig en n beetje elkaar duwen enz en wegrennen was heel leuk, sinds dien amper elkaar gezien … twee weken terug  wilden we weer afspreken enz maar hij had toetsweek daarna 2 dagen later had ik een post geplaatst en daaronder had hij wat hartjes gezet en wat poppetjes en "knapp” met hartjes ogen erachter! geen idee wat dit betekent vind hij me leuk of was het gewoon een grapje ofzo? gister had ik ook een insta post en toen stond eronder "snel afsprekenn!” en hartjes enz  en "snel aff!’’ dus ik wil meer met hem appen enz maar ik heb geen idee hoe ik een gesprek iemand starten iemand tips? mijn vragen dus: wat bedoelde hij met dat "knapp”en hartjes ogen der achter? en hoe moet ik een gesprek starten? en wat moet ik met m doen als we gaan afspreken zwemmen ofzo? 3 vraagjes pleas beantwoord :
) xx Fleur


1 reactie

Ik weet niet wat hij bedoeld met die hartjes en knapp. Maar een gesprek starten kan best met een concreet onderwerp waar je op voorhand hebt over nagedacht. (Waarover wil ik het met hem hebben?). Spreek eens gewoon af en neem hem mee naar een romantische plek ofzo, zwemmen is ook goed. Wat jij wilt.

Reageer