Vraag

ik vind een jongen leuk, maar hij wil zelfmoord plegen

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi, ik ben London, een meisje van 15. ik zit in klas 3

een maand geleden appte ik J (de jongen die ik dus leuk vind), en sinds dien appen we elke avond ong 2 uur lang. Hij is helaas best depressief. Soms hebben we het daarover. Gisteravond zei hij tegen mij 'Dankjewel voor het appen elke avond en de avonden die hierna komen, om tijd voor me vrij te maken en me gevoel te geven dat er echt iemand is die om me geeft en dat ook laat zien. Maar wat krijg je er voor terug; een klootzak die je waarschijnlijk alleen maar aan het huilen maakt omdat ie zo graag dood wil. Het spijt me’. 

En tja nu weet ik dus niet hoe ik er mee om moet gaan, en of ik iemand dit moet vertellen want ik weet dat hij dat niet fijn gaat vinden maar ik wil hem niet kwijt :/ 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey

Wat naar om te horen 

je kan altijd contact om nemen met www.113 dat is de zelfmoordpreventie daar kan je hulp vragen en anoniem 24/7 bereiken,En een gratis en online therapie volgen

Je kan het vertellen tegen een vertrouwenspersoon op school die mag niks doorvertellen,Zonder dat jij het weet,

Het is heel goed als je het er met hem over kunt hebben,En kan zeggen dat hij je altijd kan appen als je ergens mee zit 

succes

Heyy,

Ik zou het er met hem over hebben of hij misschien professionele hulp wilt. Als jij het moeilijk vind om dit in je eentje te doen zou je bijvoorbeeld advies aan je moeder kunnen vragen. In ieder geval iemand die je 100 % vertrouwd. super goed dat je er met hem over praat en heel veel succes nog 💗.

Heyy

Als je hem echt niet kwijt wilt, moet je het hele gewoon vertellen. Misschien vrolijkt hij daar een beetje van op. En zeg hem dat hij geen klootzak is! Waarschijnlijk zit diep vanbinnen een superlieve jongen, alleen moet hij die zelf ontdekken.

Hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes

Kaas123

Reageer