Ik vind een collega leuk... En zij mij misschien ook?

  • 7 April 2018
  • 4 reacties
  • 549 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent!

Ik heb een vraag.

Ik ben een jongen en ik ben 17 jaar.
Ik werk in een supermarkt. In juni al twee jaar.

Toen ik net een paar maanden werkte bij mijn supermarkt, was zij er op eens.
Een nieuwe collega. Een mooi meisje.

Al snel begon ik haar leuk te vinden.

Ze is echt mijn meisje;) Ze is aardig, ze is heel knap en ze gedraagt zich eigen normaal.

Maar, ik zit een beetje met een probleem.

Ik werk soms met haar samen en dan is ze heel stil. Als ik iets persoonlijks aan haar vraag,
geeft ze antwoord terug en is het weer stil.
Ik moet dan echt veel vragen stellen (interesse tonen) en dingen uit mij zelf vertellen en dan is er een gesprekje tussen ons.
Ze vraagt dan ook wat dingen terug. Maar het is wel kwetsbaar, het valt weer erg snel weg.

Zij werkt ook natuurlijk met andere collega's en ik heb het idee dat ze makkelijker met de andere praat dan dat ze met mij doet.
Ik hoor ze dan ook lachen en veel praten.

En ik heb haar een keer gezien buiten het werk. (zij zag mij niet) Ze was met een groepje vriendinnen aan het fietsen.
En toen was ze ook druk aan het praten en aan het lachen

Is dit dat zij mij niet leuk vindt? of omdat ze misschien verlegen is?
Dat zij misschien bang is dat ze teveel laat merken en ik haar niet leuk zou vinden?
Of dat ze bang is voor de gevolgen omdat wij collega's zijn?

Ik merk wel dat zij een beetje gefocust is op mij.
Bijvoorbeeld, als ik met andere collega's aan het praten ben en wat grapjes aan het maken ben.

Een voorbeeld: Ik zij tegen een paar collega's dat ik op meisjes viel,
toen draaide zij zich eigen om en keek kort naar mij. En draaide weer terug toen ik terug keek.

Een ander voorbeeld. In de magazijn van de winkel.
Er waren drie mensen in de magazijn. Ik, zij en een andere collega,
Ik liep naar buiten om wat spullen op te ruimen. En zij wilde naar de winkel zelf lopen om een nieuwe gangpad te vullen.
Maar mijn andere collega zag toen ik naar buiten liep dat zij zich omdraaide en naar mij keek. (Gelukkig zij de andere collega dit tegen mij later. Anders was ik het nooit te weten gekomen:D)
Is dit ook een voorbeeld dat zij mij leuk zou vinden?

Ik zou heel graag iets met haar willen hebben, maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken...

Ik heb haar instagram en ik wil wel een berichtje naar haar sturen. Maar ik weet niet goed wat...


Weten jullie misschien wat ik kan sturen?
En weten jullie ook of de voorbeelden zijnen kunnen zijn of zij mij leuk vindt?

Alvast bedankt voor het reageren!:D

4 reacties

Heyy,

Ik denk dat ze gewoon verlegen is. Zelf ben ik erg sociaal maar met jongens die ik knap vind is het altijd erg awkward en weet ik nooit wat ik moet zeggen. Misschien is dat ook wel bij haar zo.
Ze gedraagd zich anders bij jou dan bij andere mensen
Dat is een goed teken
Het boeit haar wat je over haar denkt want ze is verlegen. Dat betekend dat ze nadenkt over hoe ze over moet komen.
Als ik jou was zou ik haar idd een berichtje sturen!! Begin gewoon met “heyy jij werkt toch ook bij de appie” (ofzoiets)

Ik hoop dat je jhier iets aan hebt!!!
vragen
Heyy,

Ik denk dat ze gewoon verlegen is. Zelf ben ik erg sociaal maar met jongens die ik knap vind is het altijd erg awkward en weet ik nooit wat ik moet zeggen. Misschien is dat ook wel bij haar zo.
Ze gedraagd zich anders bij jou dan bij andere mensen
Dat is een goed teken
Het boeit haar wat je over haar denkt want ze is verlegen. Dat betekend dat ze nadenkt over hoe ze over moet komen.
Als ik jou was zou ik haar idd een berichtje sturen!! Begin gewoon met “heyy jij werkt toch ook bij de appie” (ofzoiets)

Ik hoop dat je jhier iets aan hebt!!!


Hey,

Bedankt voor het reageren. Ik heb er wel wat aan, maar ik ben ook best onzeker. Ik weet niet echt wat voor bericht ik moet sturen...
Ik ben daar altijd zo slecht in;)

Wij werken al meer als een jaar bij de zelfde winkel. En we hebben wel eens via insta contact gehad om diensten te ruilen.

Maar ik weet niet goed wat ik kan sturen om een goed gesprek te krijgen.

Reageer