ik twijfel of hij me leuk vind

  • 24 March 2023
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Heyy ik ben 13 jarig meisje ik zit in de tweede klas havo/vwo.  
ik heb een crush op iemand alleen ik twijfel of hij me ook leuk vind. Hij geeft me op een hele subtiele manier wel eens complimenten, we hebben ook heel vaak oogcontact.  Hij flirt best veel maar dat doet hij ook met andere meiden.
ik durf ook geen verkering te vragen want als dat door de klas gaat word dat heel raar voor de rest van het schooljaar.
hopelijk kunnen jullie me helpen

groetjes anoniem786761


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

tja ik had prc zo’n situatie en d8 wel van ja ze vind me wel leuk maar het bleek niet zo te zijn (en had prc hetzelfde) dus ik zou het eerst maar ff wat langer aanzien 

 

Badge

Dank jullie wel voor de tips ik ga er zeker wat mee doen

Reputatie 1
Badge +1

Misschien als jullie es 1op1 zijn beetje praten over zijn hobby s  ofzo en dan hem verkering vragen en als hij dan afwijzend reageert zeggen nee joh was maar een grapje.

Je hebt wel de kans dat jullie vriendschap hierdoor een beetje wordt aangetast als hij geen verkering mocht willen

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

tja ik had prc zo’n situatie en d8 wel van ja ze vind me wel leuk maar het bleek niet zo te zijn (en had prc hetzelfde) dus ik zou het eerst maar ff wat langer aanzien 

 

Dit heb ik ook. Ik heb t nog niet gevraagd maar zal wel komen :)

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou er gw met hem over hebben. En als jullie t besproken hebben dan kan je zeggen wil je dit niet door vertellen

Reageer