Vraag

Ik snap het niet meer

• 4 May 2017
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een meisje , zij wees mij af maar ik heb daarna nog wel leuke gesprekken met haar gehad via WhatsApp. Vandaag ook weer , ze toont interesse in mij en we kunnen leuk met elkaar praten. Ik kwam erachter dat ik de 1e jongen was die haar heeft gevraagd. Ik denk nu dat ze mij heeft afgewezen omdat ze niet weet wat het is om verkering te hebben. Kan dit kloppen, zijn hier meisjes die hierom een jongen afgewezen hebben.

Alvast bedankt voor de reacties

DaAnoniemeMoawn (Jelmer)

5 reacties

Ik was een keer best verliefd, maar ik twijfelde en ik was niet toe aan een relatie. Als hij me gevraagd had, had ik hem misschien wel afgewezen. Misschien speelt ze hard to get of is ze bang dat het een grap is. Maar het kan dus dat ze toch verliefd op je is.
Hey,

Wat jammer dat ze je heeft afgewezen.
Ja het kan zeker, ze was er mss nog niet klaar voor of wou je nog beter leren kennen.
(Het kan ook dat ze je als een hele goede vriend ziet.)

Groetjes,
Meiske
Nu reageert ze niet meer op mijn appjes, ik snap er niks van
- onnodige quote verwijderd -

Jup, dat zijn typisch meisjes. Bij mij reageren ze ook niet op mijn whatsappjes. Ik weet niet waaraan het ligt, ik snap de frustratie.

Als ik jou was zou ik gewoon met haar proberen af te spreken, en probeer haar dan zeg maar te verleiden om het zo maar te zeggen.
Hey ikbenikben

Ik durf niet met om met haar af te spreken , vanwege eerdere afwijzingen (van andere meisjes) en omdat ik vroeger gepest werd is mijn zelfvertrouwen heel laag. Als ik iemand vraag om iets te gaan doen ofzo word ik helemaal bang dat diegene nee zal zeggen, en 75% doet dat ook.

Ik wil weten hoe je iemand verleid en hoe je iemand vraagt om af te spreken, maar hiervoor zal ik een nieuw topic starten.
Alvast bedankt voor de hulp

DaAnoniemeMoawn (Jelmer)

Reageer