Ik mis haar en Hou zoveel van haar Maar ze negeert me

Joo met Harris ik leerde een Meisje kennen en ik houd van haar en ik mis haar want ze neageert me Wat Moët ik doen ik Ben in stres ze deed egt heel lief Enzo Maar Nu neageert ze me Wat Moët ik doen?

26 reacties

hoe oud ben je?
en had je met der? of deed ze gwn aardig tegen je en verwarde je vriendschap met verliefd zijn?
13 hz?
Ja ik Heb met haar Maar ze neageert my Nu ineens
13?! dude je zou met school bezig moeten zijn of met gamen of met je vrienden nep zwaardvechten met stokken
Ze zy Ja ik ga zwemmen en Daarna Heb ik haar Nii meer gesproken Maar ze deed egt lief Enzo en ze is Mij vriendin Maar Wat Moët ik ro n
en als ze je negeerd pls maak het uit want later ga je alleen denken van MAN wat was ik blind ze is zn bitch!
Ik ga kijken ik Heb met haar Gwn Vriend Maar ik vind haar egt leuk ze is perfect
okay heb je whatsapp?
Sorry geef me nummer niet Aan iedereen
dat is iets makkelijker als je wil
snapk
Ben Je Meisje dan
Wrm
Draai Je nummer als Je Meisje bent ik app Je later
Die Meisje is me Alles en Wil haar niet kwijt ik ga niet uitmaken want ze is perfect love Voor haar
Reputatie 4
Badge +4
Hallo,

willen jullie er op letten dat het geen chatgesprek wordt? Als jullie steeds korte berichtjes plaatsen, en alleen op elkaar reageren, wordt het voor andere mensen moeilijk om ook iets te zeggen. We willen juist dat iedereen mee kan praten.

Ook wil ik nogmaals benoemen dat er geen contactgegevens mogen worden uitgewisseld, dus geen telefoonnummer, whatsapp, snap, insta en dergelijke. Dit is omdat iedereen anoniem is op dit forum.

Houden jullie daar rekening mee?
groetjes Marieke / De Kindertelefoon
Ja mevrouw
harris zeg als je dit nog leest
Nou als je ook zo tegen haar typt begrijp ik wel dat ze er niet echt meer zin in heeft hahaha
dude dat is gwn gemeen
dude dat is gwn gemeen

Ik droeg enkel een mogelijke reden aan. Trouwens, om toch maar wat minder gemeen over te komen, ik las in een ander topic dat deze knul ondertussen is verbannen voor het vragen om gegevens aan andere gebruikers.
ja dat was mij
en ik wil best zn nmmr zodat wa fatsoenlijk kunnen praten
en ik wil best zn nmmr zodat wa fatsoenlijk kunnen praten

Oké, nou dat mag dus niet. Ik ben zelf ook eens 3 maanden verbannen voor het uitwisselen van Skype-gegevens. Ik vind het ook een kromme regel en ik heb er al meerdere keren geprobeerd een onderwerp over te maken.

- Deel verwijderd door de Kindertelefoon wegens beledigende inhoud -

Reageer