Beantwoord

Ik mis haar

  • 24 November 2018
  • 23 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag en een lang verhaal laat ik bij het begin beginnen in 2013 leerde ik een meisje kennen die in me klas zat alleen was ik erg onzeker en ben er niet op af gestapt in 2014 ging ik naar een andere school samen met haar en toen zat ik weer in haar klas vanaf dat moment werd ik erg snel vrienden met haar tot november 2016 ik heb erg veel mee gemaakt in dat jaar en zij verbrak de vriendschap omdat ze zij dat ik egoïstisch was wat ik na mijn iedee totaal niet was in december 2017 ging ik naar haar school toe zat inmiddels op een andere school ik wist niet hoe ze zou reageren omdat ik haar een jaar niet had gesproken tot me verbazing vroeg ze of ik de vriendschap een 2e kans wou geven en dat heeft exact 10 maanden geduurd toen heeft ze me van Facebook af gegooid zonder reden en sindsdien mis ik haar heel heel erg wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 November 2018, 10:01

Bekijk origineel

23 reacties

Zij verbreekt dus ieder keer de vriendschap. Nu zonder reden. Ik denk dat jij betere vrienden verdient als haar.

Maar... heb jij nietook andere gevoelens voor haar?
Ik kan haar niet missen omdat ze heel depressief is en heel vaak zelfmoord wil plegen en dat doet wel iets met me en ze heeft iets speciaals wat niet veel mensen hebben ze was erg uniek voor me
Ja dat begrijp ik. Je wilt haar helpen & steunen. Dat is geweldig!

Ehhm ik weet (door mijn oudste broer) dat je bij depressie dingen zegt/ doet / beslist die je normaal niet doet. De besturing word dan overgenomen, gehackt zegt hij. Lastig is het ook het afzonderen van iedereen. Als jij een stap vooruit doet, zet zij er twee naar achter.

Het is dus niet persoonlijk bedoeld door haar. Maar ik weet helaas geen oplossing / advies voor jou. Sterkte ermee!
Weet je het is gewoon dat telkens als ik contact zocht dan deed zij indd weer stappen terug en dit gun je niemand en denk dat dat het meer is
Ik hoop voor haar & jou dat zij hupl heeft of krijgt. Maar vooral dat zij het bestaan van 113 weet. Ondertussen sta jij machteloos . Dat is een k*t gevoel. Kun jij hierover met iemand praten? Je hart luchten lijkt mij goed voor je.
Ik heb wel 113 verteld aan haar inmiddels gaat het zo bergafwaarts met haar dat ze misschien euthanasie neemt en ik was wel uitgenodigd op haar afscheid als het zover kwam maar weet niet of ik daar heen wil
Heftig om te horen! Op dit moment zou ik het liefst naar jouw willen komen. Maar helaas 😞.

iig een big hug!
Je leert omgaan met dingen
Zou je ook op mijn andere topics willen reageren
Ja, dat ken ik. Maar pas ook op jezelf, je kunt niet alles.

Tot later.
Me andere topics zijn sexualiteit sport en vrije tijd en heb gereageerd op topic genaamd mijn moeder
Ze wil ook geen hulp en dan kijk je letterlijk hoe zo iemand de afgrond in gaat
Jji doet alles wat jij kan. Dus voel je niet schuldig. Veel hakensnel af. Jij niet 👍.

Ps, jou andere topics heb ik gelezen, reageren op jou vragen is lastig, als jongen. 😏
Heb je ook topic gelezen van mijn moeder ps ben niet de auteur daarvan maar had gereageerd
Ja, die heb ik nu gelezen. Maar... het lijkt mij een droom/fantasie. Ik wil je niet aanvallen. Echnie hoor. Jij hebt dan een talent, voor schrijven van verhalen. Ik lees ook afentoe (oudere) topics. Ik ga er vanuit dat alles waar is. Toch heb ik soms ook twijfel, bij somige verhalen.

Als je reactie waar gebeurd is, dan 100% mijn excuses voor de twijfel.

Wij zouden trouwens vrienden kunnen zijn. Lijkt me leuk om te chatten met jouw 😀. Maar ik zie geen mogelijkheid. 😞
Ik ben erg onzeker
Ik wil best tips geven maar niet echt vrienden worden sorry
Het was ook geen uitnodiging. Ik bedoel dat ik je aardig vind. En het leuk is om in een topic te praten. En dat het in reallife had gekunnen. Ik type sneller dan ik denk, haha.

Waarom zo onzeker? Jij lijkt me een geweldige persoon!
Nou ja aardig van je maar nogmaals wil niet real life contact ofzo en ook niet whatsapp
Badge +1
Jullie gaan off topic, willen jullie bij het onderwerp blijven?
Dat probeer ik wel het is wel me bedoeling
Mijn laatste post in dit topic:
Nogmaals het was geen uitnodiging. Ik bedoelde, als wij in dezelfde klas, op dezelfde school, of in dezelfde plaats hadden gewoont. Dus als je ik echt in RL ken. Dan had zomaar kunnen zijn. Niet nu dus.

Sorry ik kies altijd de verkeerde woorden. 😞 Vergeet die laatste berichten maar aub.

👋

(Verwijder die berichten maar Marleen)
Er is heel veel gebeurt in korte tijd en ik heb dit meisje vanavond na heel veel denken een berichtje gestuurd of ze de vriendschap nog een 3e kans wil geven ik heb niks te verliezen als ze nee zegt is dat ook goed en heb ik laten zien dat ik het nog een kans wil geven en al zegt ze ja is het heel erg leuk

Reageer