Vraag

Ik kan vrijwel niets goed doen

  • 8 April 2021
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ok ik ben heel lekker bezig de laatste tijd. Not.

Eerst ff Hallo allemaal. 

Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt waardoor bijna al mn vrienden kwaad op me zijn.

Ik zal t ff op een rijtje zetten:

1. Ik had een filmpje gemaakt met grappige foto’s van ons allemaal met de muziek er onder van I’ll be ther for you van de Friends-serie, maar ik had er een foto ingeplaatst waar 1 van hen niet op stond, want hij was er niet die dag en daar was hij boos om. Allemaal hebben we onze excuses aangeboden, maar die van mij accepteert hij nog wel het minste (we liggen eigenlijk nooit op 1 lijn en zijn niet zulke goeie vrienden dusja)

  1. mijn boy best friend is pissig omdat die gast die boos is over het filmpje zijn beste vriend is

en als laatste: mijn beste vriendin is pissig, omdat ik een vriendin van me heb betrokken in een verrassing voor mn beste vriendin’s verjaardag.

 

ik heb aan allemaal mn excuses aangeboden, maar t werkt niet echt. wat moet ik doen?

gr ranger13


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Eerlijk, ik snap niet echt waarom die vriend die niet op de foto stond boos is, hij was er die dag ja niet, hij zal vast wel bij draaien en anders is het ook wel erg kinderachtig. Bij het 2e precies hetzelfde verhaal

En als laatste: mijn beste vriendin is pissig, omdat ik een vriendin van me heb betrokken in een verrassing voor mn beste vriendin’s verjaardag

 

Die verasing was voor de verjaardag van degene die boos was? Dan snap ik dit ook niet, als je jarig bent zijn er toch vaak verasingen en het was waarschijnlijk lief bedoelt, draait vast ook wel weer bij

 ze was boos omdat ze die vriendin er niet bij wilde hebben, dat meisje heeft uiteindelijk toch niet meegedaan met het cadeautje want ze vond t te duur, maar kwam wel. t ging prima en de boel is opgelost.

Reputatie 3
Badge +3

hey iedereen, thnx voor de tips.

ze zijn bijgedraaid, maar ben er 1 kwijtgeraakt. 

joejoe!

ranger13

Reputatie 6
Badge +12

Je moet geduld hebben en na een tijdje lost dat zichzelf waarschijnlijk wel weer op...

Reputatie 3
Badge +2

Ik weet hoe het is om je zelf in een hoekje te werken en er weer uit te gaan, maar ik heb wel geluk met vrienden die snel vergeven, ik kan vokgens mij sommige van hun in het gezicht slaan en dan is er de volgende dag niks meer aan de hand, maar op de basis school had ik dat niet en ik zei altijd gewoon sorry en als ze dat niet accepteerde hadden ze pech en verbrak ik gewoon de contacten en zei ik er bij dat als ze klaar waren om zich weer volwassen te gedragen ze me in real live gewoon konden aan spreken en dit werkte altijd, dus ik zou in jouw geval dit doen met je vrienden en als de vriendschap nooit meer herseld gewoon nieuwe vrienden zoeken en met je beste vriendin zal ik tenzij er iets was tussen haar en dat andere meisje gewoon permanent blockeren en negeren, aangezien ze dan een ondankbaar iritant kind is (niet beledegend bedoelt), maar de keus is aan jouw.

Hallo Ranger13 :)

Met die eerste vriend kun je het contact gewoon verbreken als het niet echt een hele goede vriend is. Met die tweede lost het vanzelf op, of niet. En misschien kun je zoveel mogelijk sociale dingen doen met mensen zodat je nieuwe vrienden vindt, gezien je ruzie hebt met je huidige vrienden.

-TheMightySlayer <3

Badge

Eerlijk, ik snap niet echt waarom die vriend die niet op de foto stond boos is, hij was er die dag ja niet, hij zal vast wel bij draaien en anders is het ook wel erg kinderachtig. Bij het 2e precies hetzelfde verhaal

En als laatste: mijn beste vriendin is pissig, omdat ik een vriendin van me heb betrokken in een verrassing voor mn beste vriendin’s verjaardag

 

Die verasing was voor de verjaardag van degene die boos was? Dan snap ik dit ook niet, als je jarig bent zijn er toch vaak verasingen en het was waarschijnlijk lief bedoelt, draait vast ook wel weer bij

Reageer