Ik kan alleen maar aan hem denken.

• 15 september 2016
  • 0 reacties
  • 138 Bekeken

Hey allemaal,
Ik begin nu zomaar een topic zonder dat ik een keer heb nagedacht hoe ik het precies uit wil leggen maar ik doe mijn best het zo duidelijk mogelijk te maken. Ik had een vriendje, S, hij was aan het begin heel lief maar na een tijdje kwam ik erachter dat ik hem toch niet leuk vond. Wss omdat hij nog net een knuffel durfde te geven in het openbaar. Ik ben zelf 14 jaar en vind het persoonlijk een beetje kinderachtig om niet hand in hand ens met je vriendin over straat te "durven".
Ik wou geen sletterbak zijn en wou het eerst nog zeker weten voor ik het uitmaakte. Toen de zomervakantie begon, heb ik de eerste 4 weken niet een keer een appje van S gehad.
Ik wou hem maar even vergeten en even genieten van het lekkere weer.
Mijn moeder kwam met het nieuws dat we naar Ameland gingen, dat leek me echt superleuk.
Mijn zus die zei al tegen me dat er misschien wel lekkere jongens rondliepen. Maar ik glimlachte sarcastisch en negeerde haar opmerking. Op de boot zat ik samen met mijn bus te praten over S en ze zei dat ik idd even moest wachten zodat ik niet na een week weer spijt had.
Toen we aankwamen op Ameland ging ik met mijn zus (Ze is btw 15) een beetje rondlopen over de camping.
We zagen een groep met mensen die ons heel lang aankeken, maar wij negeerde ze.
Die avond gingen we samen zwemmen in het zwembad op de camping. Toen we klaar waren, liepen we naar buiten en daar was een groep jongens. Een jongen, M, liep op mijn zus af en stak zijn hand uit: 'Heey ik ben M....'(Ik houd btw alles anoniem)
Mijn zus glimlachte en ze stelde zich ook voor. Ik vind mijn zus persoonlijk een heel mooi meisje dus ik had niet anders verwacht dat op vakantie zoiets zou gebeuren ;p
Mijn zus had haar nummer gegeven en 2 jongens vroegen ook mijn nummer. Ik dacht oke idc, ik geef mn nummer gwn.
Die avond werden wij allebei in een groepsapp gegooid met allemaal tieners van Ameland.
Die ochtend, ging ik me opmaken in zo'n gebouwtje. Er fietste een jongen langs met bruin haar, nike schoenen en een Deus petje.
Hij was fk knap ens ;p
Daarna gingen mijn zus en ik naar een "chillplek" voor de tieners op de camping enzo.
Daar zat de jongen die langsfietste, bij de groep jongens (Waar M btw ook bijzat.)
De jongen keek naar me en ik keek terug.
Ik hoorde iemand zeggen: 'Bas, vind jij nog iemand leuk?' En hij schudde nee.
Ik zei tegen mn zus:' Wow, die jongen daar. Die heet Bas...'
Mijn zus knipoogde naar me en zei:'Succes eh?'
Toen kwam M aanlopen en die sloeg een arm om mijn zus heen: 'Hee babe' zei hij met een glimlach.
'Hehe daar ben je dan' Zei mn zus.

Oké verder is er niet zoveel gebeurd dus we gaan effe verder naar het gedeelte waar alles was begonnen.

Een weekje later, gingen we naar het strand toe. We zouden eerst met M, Bas, Ik en mijn zus gaan, en later kwamen de andere jongens.
Mijn zus had een maand geleden aan mij verteld, dat ze nog nooit had gezoend omdat ze dat niet wou. (Hier kom ik later op terug)
Ik moest dus achterop bij Bas op de fiets en stiekem was ik daar echt heel blij mee.
Op de fiets rook ik steeds zijn geurtje, en dat geurtje vergeet ik nooit meer.

Ik keek op mijn telefoon en het was al 17:00 toen we op het strand aankwamen.
Ik deed mijn Nikes uit en Bas vroeg of hij mijn tas moest dragen. (Super schattig)
Toen liepen we over het strand en sloeg Bas ineens een arm om me heen. Ik was echt heel blij van binnen en vergat S helemaal.
Even later pakte hij mijn hand vast en we liepen samen over het water bij zonsondergang, op het strand. Hij zei steeds:' Eigenlijk ben ik niet zo'n fixer, maar jij bent serieus een uitzondering.'
Toen keken we achter ons, daar stonden M en mijn zus te zoenen.
Bas gaf me een kus en we liepen samen de duinen in.
(Het wordt geen seksueel verhaal ahahah)
In de duinen pakte hij zijn box erbij en hij zette muziek aan. Het was In The Name Of Love .
Hij kietelde me en toen lagen we daar, ik met mijn hoofd op zijn borst en hij gaf steeds kusjes op mn haar ;p
Hij zei steeds dat ie van me hield.

De volgende dag ging ik naar huis en ik heb op de boot gehuild omdat ik hem zou gaan missen.
Ik heb de hele week geappt met hem en ik had het die dag uitgemaakt met S.
Bas bleek een halfuurtje van me vandaan te wonen en ik voelde me vet goed daarover.
We hebben daarna 2x afgesproken en toen begon t pijnlijkste gedeelte.
Ik zat die week ineens heel slecht in mijn vel en ik kon iedereen wel kapot maken.
Ik heb het toen uitgemaakt met Bas en daar heb ik nu zoveel spijt van.
Ik mis hem elke dag meer en ik kan alleen maar huilen
Ik heb het allemaal uitgelegd aan hem en hij zegt dat hij niet zeker weet of hij me nog leukvind.
Daarna zag ik een foto van hem op zijn insta waarbij M specialtag had.
Ik klikte op M haar profiel en het was een spuuglelijk meisje. Ik ging haar een privebericht sturen en we gingen daarna appen. We kregen best goed contact en we mochten elkaar best wel. Ik begon over Bas, en heb haar alles verteld. Ze woont blijkbaar bij Bas in de straat en ze kennen elkaar een maandje.
Ze vond hem best knap zei ze. Maar zelf is M best lelijk dus ik dacht, hij gaat haar niet leukvinden denk ik.
Ik heb het aan Bas gevraagd en Bas zei heel droog 'Weet k veel' En toen vroeg ik of ie mij reukvond 'Weet ik veel'
Wat moet ik doen?
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.

0 reacties

Geen reactie

Reageer