Beantwoord

Ik heb weer drama please help!!

  • 11 December 2018
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!!!
Ik heb dus een probleem!
Mijn vriendin heeft mijn telefoonnummer aan mijn crush gegeven maar ze heeft gezegd dat het haar nummer was!Dus als hij nu een berichtje stuurt wat moet ik dan zeggen?! Het wordt dan een hele akwarde situatie bovendien mijn vriendin is niet echt een goeie vriendin ofso want ze zei:Ja anders stuurt hij je natuurlijk geen berichtje als hij denkt dat jij het bent!Maar daar gaat het niet over....Het gaat me er meer om dat als hij straks een berichtje stuurt dan zou die waarschijnlijk denken dat dit een grap is maar wat moet ik allemaal zeggen?Ik weet het echt niet helppp alsjeblieft ik raak in de stresss!!
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 December 2018, 21:55

Bekijk origineel

4 reacties

Hi,
als ik in deze situatie zou zitten zou ik gewoon eerlijk zeggen dat dit telefoon nummer van jou is, niet van je vriendin. Je zou de situatie uit kunnen leggen (in hoeverre je het hem wilt vertellen natuurlijk). Je zou ook zelf een appje kunnen sturen voordat hij jou iets stuurt. Je zou dan kunnen zeggen dat je vriendin jou nummer had geveven terwijl ze gezegd had dat het van haar was.
Wie weet kunnen jullie er allebei om lachen en komt er nog een verder gesprek op gang 🙂
Ja bedankt voor je reactie alleen heb ik zijn nummer niet maar hij de mijne wel dus eigenlijk moet ik gewoon afwachten tot hij een appje stuurt zodat ik het hem kan uitleggen. (want ik durf hem nu nog niet echt aan te spreken in real) Maar in ieder geval heel erg bedankt
Eerlijkheid duurt het langst. Dus wanneer hij een berichtje stuurt, vertel je hem gewoon dat jij het bent. 🙂
Eerlijkheid duurt het langst. Dus wanneer hij een berichtje stuurt, vertel je hem gewoon dat jij het bent. :)
Zeker waar 😁

Reageer