Vraag

ik heb vriendin zij wil kussen maar ik ben te verlegen wat kan ze er aan doen

• 15 december 2017
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

ik heb een friedin al iets meer dan maand en zij wil kussen ik ook maar ik durf niet ik durf niet eens hoi tegen haar te zeghen zo verlegen ben ik plz help mij ik wil niet dat het hier door uit gaat plz help????

7 reacties

Badge +2
Gwn een kusje op de wang geven. Of vragen. Das al een hele stap. Daarnaa komt de rest vanzelf. Ooeeh, meide houden van een knuffel??
Xx sophiee
thx meer tips zauw fijn zij
Reputatie 3
Badge +8
Dus je hebt een relatie, terwijl je gedag zeggen al te heftig vindt. Ben benieuwd hoe dat dan in z’n werk gaat.
Het lijkt me een strakker plan als je eerst überhaupt contact gaat leren hebben met haar.
nee ik ga het njet uit maaken en het gaat al beter
Badge +2
Joow, btw je titel, zij moet nie veranderen. Als jij t eng vind zeg t. Vraag om een kusje, en dan gaat alles een stukje makkeljjker. Anders gaat t uit omdat t saai is, snappie.
Ben waarschijnlijk beetje direct. Sorry
Xx sophie
Heyy,
Zeg haar gewoon dat je wat verlegen bent maar dat je het ook wilt. Als je echt een goede relatie zou hebben (bekijk dit als klein testje daarin) dan kan je er met elkaar over praten. Ik weet zeker dat ze het leuk vind dat je haar er zo in vertrouwd :)
Ik heb zelf een vriendje (bijna 3 weken) en ik wil heel graag een kusje op de wang geven, we hebben al geknuffeld enzo en hand in hand gelopen maar er is 1 groot probleempje hier in, hij heel heel heel verlegen, hij vind het moeilijk om real life met me te praten enzo.. dus omdat jij wat verlegen bent wou ik vragen wat jij als jongen hier leuk in zou vinden dat ik doe?
Succes, het komt zeker goed!
het is al op gelost ben niet meer verlegen hoe dat is op gelost we spraken af dat zij mij op rendum tijd mij gwn 1 min lang kust dat deed ze en ik zagh het niet aan komen maar ben daar door niet meer verlegen

Reageer