Vraag

ik heb spijt

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Badge +2

Ik heb nu een maand een een vriend we zoenen en zo en we zitten aan elkaars geslachtsdelen maar ik heb er spijt van omdat ik bang ben dat het nu ineens allemaal te snel gaat ik ben 13 en ik wil pas ontmaagd worden na mijn 15de maar als het aan hem ligt is het waarschijnlijk volgende week al  Ik ben ook bang dat hij mij gebruikt kan iemand mij helpen dit was vandaag en toen hij weg ging wilde ik bijna gaan huilen omdat ik niet weet wat ik moet doen want eigenlijk wil ik een stapje terug denk ik maar hoe moet ik dat zeggen ik heb echt hulp nodig en ik durf dit verder met niemand te bespreken


3 reacties

Je vertelt hem gewoon dat je er niet klaar voor bent. Punt. Hij zal dat moeten accepteren, en als hij het bijvoorbeeld uitmaakt, weet je dat hij je alleen maar gebruikt. 

Reputatie 3
Badge +3

Gewoon zeggen. Je maagdelijkheid is iets bijzonders en die verlies je pas als jij er klaar voor bent. Zeg tegen hem iets zoals: "Hey, ik weet dat we elkaar al een beetje aangeraakt hebben en zo maar ik wil het liefst een stapje terug doen." precies zoals je hier zegt.  Als hij echt van je houdt wil hij heus wel even wachten.  Wil hij dat niet en begint hij je te pushen? MAAK HET UIT. En val vooral niet voor smoezen zoals:" Als je echt van me houdt zou je het wel met me doen. " Er zijn ik-weet-niet-hoeveel verhalen over meisjes die in de handen vielen van loverboys dus alsjeblieft kijk uit

Stay strong!

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 3
Badge +3

Als jij denkt dat jij er nog niet klaar voor bent en jij een stapje terug wil, dan zou ik dit gewoon zeggen tegen je vriendje.

Reageer