Ik heb me bemoeid met een liefdessituatie, en het pakte goed uit.

Hoi, hoe gaat ie?

Als je wat andere topics van mij hebt gezien, weet je vast wel van mijn online vriendinnen. Nou, zojuist ging het er heftig aan toe, met liefde, verwarring, en angst. Het is de eerste keer dat ik bij dit soort dingen betrokken ben.

Een jongen stuurde mij een privé bericht op een site, we noemen hem voor de gelegenheid Cody. Ik ken hem als een heel goede vriend van een van mijn vriendinnen, die noemen we even Sasha. Cody had mij verteld dat ze verliefd is op Sasha, maar hij was wat angstig, omdat Cody zelf met een ander had. Ik heb hem geholpen om het aan Sasha te vertellen.

Probleempje: Sasha had ook met een ander, maar ze was ook héél verliefd op Cody. Dus zit ze me op Skype te vertellen hoe ongerust en bang ze is om zijn hart te breken. Ze was in paniek en kon het niet over haart hart verkrijgen om het hem te vertellen. Het was een chaos waarin ik orde moest brengen, en dat deed ik.

Sasha sprak via mij met hem, en ik heb de hele situatie aan Cody uitgelegd, en er ook bij verteld dat de anderen met wie ze hebben het niet per se hoeven te weten. En weet je wat? Hij zei dat hij het helemaal oké vindt, en dat hij heel erg blij is dat Sashe ook verliefd op hem is! Ik was zo blij voor hen dat ze gerust konden zijn. Sasha weet naar mijn idee nog niet hoe Cody heeft gereageerd, want ze is bij aan het komen van de schrik, ik hoop dat ze mijn Skype-bericht gauw leest.

Wat de anderen met wie ze hebben betreft, weet ik niet zeker of ze dit voor altijd voor zichzelf kunnen houden. Dit is een hele uitdaging, en eerlijk gezegd had ik even mijn homeopathische middelen nodig om mezelf te kalmeren. Hoe moet het nu verder?

Heb jij in een soortgelijke situatie gezeten? En heb je tips voor hoe Sasha en Cody nu verder moeten?
Bedankt voor je aandacht!

- Debora, meisje, 13 jaar

0 reacties

Geen reactie

Reageer