Beantwoord

Ik heb geen zelfvertrouwen.

  • 2 October 2019
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik ben 14 jaar en ik ben al die jaren single geweest. Ik heb dus nooit een vriendin gehad, en ik zou er graag eentje willen hebben. Ik heb wel iemand op het oog maar ik heb het zelfvertrouwen niet om er op af te stappen. Dat krijg ik pas als ik zeker weet of ze me niet / wel leuk vind (meestal is dat niet).
Maar ik kan dat pas weten door te vragen. (wat ik dus niet durf).
Kan iemand me met een goed antwoord helpen.
Alvast bedankt,
SpagghetiiSauce
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 October 2019, 23:33

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi, ik ben een meisje en ik heb PRECIES hetzelfde probleem. Ik weet dat het moeilijk is, je hebt geen ervaring en je weet niet hoe ze over je denken. Maar bekijk het vanaf de andere kant, ja dit is moeilijk want ik moet mezelf er ook op wijzen op dit moment, ik zou het ook leuk vinden als een jongen op mij afkomt die vertelt dat hij mij leuk vind. Ook al vind ik hem dan bv niet leuk, ik zou me toch speciaal voelen. Probeer het, want anders weet je het nooit. En uiteindelijk komt het altijd goed.

Groetjes,
JustAGurl.
Hoi

ik ben zelf 15 en heb dit probleem eerlijk gezegd ook een poos gehad

waarschijnlijk zeggen je ouders dat je zeker moet zijn van jezelf (tenminste mijne deden dat) en het klinkt misschien niet geweldig, maar ze hebben wel gelijk.

onthoud dat je altijd jezelf moet zijn wat er ook gebeurd, doe je niet voor als anderen en wees origineel in je opmerkingen, gedrag en reacties als je op dr af wilt stappen.

Wat je ook zou kunnen doen is dr nummer regelen via via en dan whatsappen en kijken hoe ze reageert?

hoop je hiermee te kunnen helpen

Hulpert

Reageer